Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 30 juli 2018

Detta hotell ligger i den mysiga stadsdelen Ca'n Pastilla. Närhet av både Palma, lång härlig sandstrand och flygplatsen. Hotellet är fräscht med sköna sängar och bra badrum. Köp gärna till halvpension för middagsbuffén är mycket god och varierande även om det finns många restauranger i närheten av hotellet. Takterassen är bra, dock är poolen ganska liten.

Datum för vistelsen: juli 2018
  • Restyp: Reste ensam
1  Tack Jan G
HotelAN, Subdirector på Nautic Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 5 augusti 2018

Bästa gäster,

Vi uppskattar eran opinion av eran senaste vistelse hos oss. Eran åsikt är viktig för oss för att förbättra i alla av dessa aspekter.

Omdömet skrevs 28 oktober 2017

Bra läge nära stranden, bra mat men kanske inte den bästa standarden på rummen. Centralt men ändå lugnt.Möjlighet till träning.Lätt att hyra cykel och cykla in till Palma stad. Kort restid från flygplatsen.

Datum för vistelsen: november 2016
1  Tack JonniP8
HotelAN, Subdirector på Nautic Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 29 oktober 2017

Omdömet skrevs 28 juli 2017

Bokade en juniorsvit och fick Josef Fritzl källare. Nej, där fick man känna sig blåst. Vi hade bokat en juniorsvit med terrass och fick bo längst ner med en liten fransk balkong med galler med utsikt mot husvägg. Jag gnäller inte i onödan med det där var ett skämt. Vi skulle kaaaanske kunna få ett nytt rum dagen efter om vi hade tur. TUR? haha. Vi fick i alla fall ett rum med vanlig balkong. Vissa hade ett bra bemötande, andra inte.

Rumstips: Ett rum som INTE är mot innegård är ett måste om man inte vill bli deprimerad
Datum för vistelsen: juni 2017
Tack OliviaTravel1
HotelAN, Subdirector på Nautic Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 30 juli 2017

Omdömet skrevs 3 juli 2017

Pepe i restaurangen var underbar! Honom ska ni vara rädda om!
Det vore bra om spa-personalen kunde lite engelska...
Rooftopbaren var väldigt mysig, oavsett vilken tidpunkt man var där.
Trägolvet uppe vid poolen blev stekhett så glöm inte flip-flops!

Rumstips: Finare rum högst upp. Liten terass hörde till där.
Datum för vistelsen: juni 2017
1  Tack Sofie D
HotelAN, Subdirector på Nautic Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 9 juli 2017

Omdömet skrevs 31 maj 2017

Min fru och jag bodde här 5 nätter och trivdes riktigt bra här. Vi hade rum 404 med härlig havsutsikt. Rummet var riktigt bra med sköna sängar. Fin frukostbuffe med bra utbud. Vi provade aldrig att äta på kvällen utan gick till närliggande restauranger-

Datum för vistelsen: maj 2017
2  Tack 369ulfh
HotelAN, Subdirector på Nautic Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 4 juni 2017