3 personer tittar på det här hotellet
Boka nu, betala på plats
Priceline
Travelocity81 US$
travelup.com112 US$
Omdömet skrevs 22 juli 2021

Vi är mycket nöjda med detta hotell och har bokat det flera gånger förut. Bra känsla, bra läge, fläktar skönt vid havet, bra klass på poolområdet, tillgång till både pool och havsbad, bra service av mat o dryck vid poolen, fräscha rum, bra luncher... och suverän frukost. Du behöver inte betala för en beachclub om du bor här! Rekommenderas starkt

Datum för vistelsen: juli 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Barcelo Hotels & Resorts
Tack xd4567uvb3
Hotel- cmanager, Propriétaire på Barcelo Illetas Albatros, svarade på det här omdömetSvarade 23 juli 2021

Bäste Azad, tack för att ni har recenserat din vistelse hos oss.

Det är så glädjande att få läsa era positiva kommentar. Vi är glada att ni trivts och önskar er varmt välkommen åter för ännu en eftermiddag nere vid poolen.

Med vänliga hälsningar,

Jaime Cañellas Maura, General Manager

Omdömet skrevs 14 oktober 2019 från mobil enhet

Hotell med bra läge, bra pool område med ingen trängsel, egen badvik i havet. Bra frukost, vårt rum med läge ut mot havet var fint, kommer att bo här igen. Trevlig personal. Buss hållplats precis utanför.

Datum för vistelsen: oktober 2019
1  Tack 645stefani
Omdömet skrevs 25 juli 2019

Bra läge, solsängar som räckte till alla , förbjudet att markera på morgonen, mycket bra, nära till allt, proffsig personal. vi hade middagspension det tar vi inte igen om vi återkommer., bra o välstädade rum

Datum för vistelsen: juli 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med Barcelo Hotels & Resorts
Tack Keijo2014
Guest E, Guest Relations Manager på Barcelo Illetas Albatros, svarade på det här omdömetSvarade 26 juli 2019

Kära klient,

Tack för att du tog del av din tid i att dela din erfarenhet med oss, eftersom det är av avgörande betydelse att våra kunders åsikt är så att vi kan förbättra varje dag.

Vi är glada att veta att du tyckte om din semester och var säker på att vi tar dina kommentarer på allvar och kommer att göra allt för att förbättra våra gästers upplevelse. Å andra sidan måste jag säga att vår kock arbetar hårt för att tillfredsställa alla gommar och nästa gång om du vill, låt oss veta om du vill ha något speciellt och vår personal skulle förbereda sig med nöje.

Jag hoppas ha din närvaro på vårt hotell och få dig att känna en fantastisk upplevelse. Tveka inte att kontakta mig innan din nästa vistelse så att vi kan gå utöver dina behov.

Med vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 7 juli 2019 från mobil enhet

Vi åkte till Mallorca för att fira vår 10-åriga bröllopsdag! Vi hittade detta härliga hotell på Secret Escape och vi kan säga att vi inte blev besvikna. Med ett perfekt läge vid stranden med ett härligt rum med delvis havsutsikt. Underbart sköna sängar och en häftig inredning!
Servicen på hotellet var mycket bra och personalen gjorde sitt yttersta för att få oss att trivas. I priset ingick bubbel på rummet, frukost och middagsbuffé. Plus diverse rabatter i spaanläggningen (som vi dessvärre inte utnyttjade).
När vi kom stod en flaska bubbel med frukt på rummet! När vi två dagar senare firade vår 10-åriga bröllopsdag uppmärksammade personalen det med ytterligare en god bubbel och massa gott till!
Hotellfrukosten är i världsklass!!! Omeletter, pannkakor, massvis av frukt, färskpressad apelsinjuice, nygjorda smoothies, ost, skinka, bröd, croissanter etc etc. Lägg därtill ishinkarna med cava som stod redo att erbjuda ett glas! Vi satt ute och njöt på terrassen varje morgon
Kvällsbuffén var ok med lite Mallorcanska delikatesser men vi valde dock att ta oss in till Palma de flesta kvällar, där maten och atmosfären är fantastisk.
Till hotellet hör ett härligt poolområde, en mysig strand och fina klippavsatser! Beställ din drink i baren och slappna av!
Vi kan varmt rekommendera detta hotell och kommer gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack Klinsen2
Guest E, Guest Relations Manager på Barcelo Illetas Albatros, svarade på det här omdömetSvarade 8 juli 2019

Kära kund,

Vi tackar för att du delar din erfarenhet av din vistelse på Barceló Illetas Albatros. Det är underbart att höra att vi kunde göra din vistelse speciell.

Vi är mycket glada att veta att du njöt av dina semester med oss och att gastronomin, faciliteterna och utrustningen levde efter era behov. Vi vet inte att du haft jubileum med oss.

På uppdrag av hela vårt team kommer vi se fram emot din retur. Tveka inte att kontakta mig om du behöver hjälp för att göra din nästa vistelse till en minnesvärd upplevelse.

En varm hälsning,

Omdömet skrevs 19 juni 2019 från mobil enhet

Trevligt läge och en hyfsad standard för pengarna. De lever dock ej upp till servicenivån. Boka ej halv eller helpension då restaurangen är under all kritik med litet utbud och dålig service. De ville inte heller byta middagen till lunchen i vårt halvpensionspaket vilket resulterade i att vi inte utnyttjade paketet. Poolbaren var bättre med bra mat och bättre personal. För middagsmat så rekommenderar vi hellre restaurangerna runt om i området som både är bättre och med trevligare miljö.

Datum för vistelsen: juni 2019
1  Tack John F
Guest E, Guest Relations Manager på Barcelo Illetas Albatros, svarade på det här omdömetSvarade 21 juni 2019

Kära herr John,

Tack för att du har delat din tid i att dela din erfarenhet med resten av resenärer.

Vi beklagar att din erfarenhet inte var upp till dina behov. Vår kock arbetar hårt för att tillfredsställa alla smakar och jag måste tillägga att vår produkt är säsong och varje dag varierar vi i våra menyer.

Vi noterar dina kommentarer för att fortsätta förbättra och vi är glada att veta att du kan njuta av lugnet i våra lokaler.

Vi hoppas att det inte hindrar dig från att stanna hos oss igen och vi hoppas att vi kommer fram emot en mer positiv upplevelse, precis som det borde ha varit.

En varm hälsning