“Varm rekomme”

Restaurante Cala Ferrera Bar Maria
Rankad som nr 1 av 13 Restauranger i Cala Ferrera
Omdömet skrevs 4 maj 2018 från mobil enhet

Godaste maten på våran vecka i Cala Dore’ trevlig familj som äger stället. Utmärkt service
Åt där 3 ggr

Tack Kerstin L

Omdömet skrevs 16 juni 2017 från mobil enhet

Väl värt ett besök. Missa inte denna pärla bästa betyg alla kategorier! Mat dryck service och atmosfär. Ligger dessutom avskilt från de mest trafikerade delarna avseende såväl gående som bilar. En oas.

Tack Charlotte S
Omdömet skrevs 23 maj 2017 från mobil enhet

Smakrik och god paella och skön start på semestern. Hit går vi igen och testar tapasmenyn också. Avslappnad atmosfär och skön skuggig uteservering.

Tack Björn F
Omdömet skrevs 18 oktober 2016

Vi besökte än en gång Bar Maria efter att vi upptäckte den förra året.
I år besökte vi de bara för att äta lunch, och återigen överträffar de våra förväntningar. Suverän service, fantastisk mat och dryck. Vi åt marinerade musslor i tomatsås och därpå provade vi återigen förra årets höjdare; sorbet med cava och det rekommenderar vi verkligen. Missa inte denna pärla när ni är i Cala D´or. Sist men inte minst så introducerade de oss för det lokalproducerade vita vinet Vi´dauba - bara beställ och njut!

Tack swedegirl40
Omdömet skrevs 7 september 2016 från mobil enhet

Bästa tapasen som vi har smakat i spanien❤️
Familjeägt och det märker man verkligen, kommer att återkomma fler gånger. Tack också för den trevliga servicen❤️

Tack Marie S

Resenärer som tittade på Restaurante Cala Ferrera Bar Maria tittade också på

Cala Ferrera, Mallorca
Cala d'Or, Mallorca

Cala d'Or, Mallorca

Besökt Restaurante Cala Ferrera Bar Maria? Berätta vad du tyckte!