Omdömet skrevs 21 oktober 2017 från mobil enhet

Först fakta: Hotellet låg mitt i centrala Cala d’Or. Vi hade halvpension och maten var verkligen god och olika teman under veckan - gott och fräscht. Jättefint, snyggt och välstädat rum.
Min känsla: Jag åker mer än gärna tillbaka. Allt uppfyllde förväntningarna vi hade!

Bodde här: september 2017, reste som ett par
Tack sarafQ5209RB
Relations M, Director de Relaciones Públicas på Sentido Tucan, svarade på det här omdömetSvarade 23 oktober 2017

Hej Sara
Tusen tack för ert fina omdömme av vårt Hotell.
Vi hoppas på att få se er snart igen och vill önska er en fin höst i Sverige.
Hälsningar

Omdömet skrevs 14 oktober 2017 från mobil enhet

Mycket nöjd med vistelsen
Trevlig personal och fina rum
Vi var där i september och det var jätte trevligt att kunna gå dom 100 metrarna ner till havet och snorkla mitt på dagen och sen lägga sig vid polen som var perfekt
Mycket skönt att det inte var en massa barn skrik, kunde gå in och bada bubbelpool och basta direkt från poll området

Bodde här: september 2017, reste som ett par
1  Tack Alex A
Relations M, Director General på Sentido Tucan, svarade på det här omdömetSvarade 18 oktober 2017

Hej Alex,
Tusen tack för dina värmande ord om vårt Hotell.
Vi hoppas alla på att se er igen hos oss på Sentido Tucan,

Vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 9 oktober 2017 från mobil enhet

Ett kanon hotell med alla faciliteter man behöver en härlig frukost fina rum med balkong, pool med gott om solstolar i anslutning till hotellet bra personal !!! Inte långt från stranden!! Mycket matställen och restauranger i närheten med bra utbud!!!

Bodde här: oktober 2017, reste som ett par
Tack jehrlander

Hej,
Tusen tack för era värmade ord, vi hoppas på att få se er hos oss snart igen,
Hälsningar

Omdömet skrevs 12 juli 2017 från mobil enhet

Vi var där i en vecka och var nöjda med allt. Bra bemötande av all personal, jätte god och mycket varierande mat och då en i familjen även är vegetarian sa vi till och dom fixade då special kost varje dag.
Bra och varierande underhållning varje kväll. Mycket fina rum som städades och hölls efter varje dag.
Var även jätte nära till stranden vilket var ett plus.

Bodde här: juni 2017, reste med familjen
Tack Magdalena D
Relations M, Guest Relations Manager på Sentido Tucan, svarade på det här omdömetSvarade 18 juli 2017

Dear Magdalena,

Thank you for the great review of our hotel! also our food offering. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Kind regards
SENTIDO Tucan

Omdömet skrevs 19 oktober 2016 från mobil enhet

Sentido har 4 stjärnor men har flera brister som inte ett 4 stjärnigt hotell ska ha,tex dusckaret felkonstruerat så att vattnet rinner ut på golvet, toaletten står och rinner, saknas lådor att lägga kläder i.

Inga toalettartiklar förutom handtvål finns, fastän det anges i beskrivningen att det ska finnas.

Städning sker ofta sent på dagen ca kl 15 och går på 5 minuter.

Man måste betala hela kostnaden vid incheckningen, vilket annars inte brukar vara vanligt.

Positivt är maten som är god och riklig, fast man får betala separat för drycker, även vatten.

Personalen i matsalen glad och vänlig och i stort sett är hotellet trevligt med undantag av ovanstående.

Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Tack LoveTravel136381
Relations M, Leiter Gästebetreuung på Sentido Tucan, svarade på det här omdömetSvarade 3 november 2016

Dear Guest,

Thank you for taking the time to rate us. We are sorry to hear that our services did not meet your expectations. Please rest assured that this does not reflect our normal standards. Our staff is continuously working for guest's happiness and your precious comments will help us to improve our services.Please be informed that we prefer “ Forget something service” which
means that we provide all the necessary toiletries in the reception if asked.
But we are pleased to have met your taste with our food offer. We hope that we can show you our good will in a future stay.

Best regards

Your SENTIDO Tucan team