Ristorante Pizzeria BBQ Steakhouse La Fontanella
Rankad som nr 38 av 182 Restauranger i Cala d'Or
Bra för: Större grupper
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 21 september 2016 från mobil enhet

Besökte restaurangen vid 15-tiden så vi fick ta del av lunchmenyn men även ordinarie menyn. Vi tog in hamburgare, pasta och pizza. Pizzan va bäst men de andra rätterna var bara ok. Dubbelhamburgaren från lunchmenyn var torr och tråkig. Ingen dressing eller sallad. Pommes ingick inte. Annars var servicen mycket bra.

Tack Martin G

Omdömet skrevs 14 augusti 2015 från mobil enhet

Fick vänta 50 minuter på maten, och då fråga vi till och med efter 45 min vart maten var??? Kasst! Vi var bland dem första gästerna , och fyra/fem andra sällskap som beställde efter oss fick maten innan, och hade till och med ätit upp innan vi fick vår.

Undvik om du är hungrig!!!!

Tack Rebecka K
dinolillo, Manager på Ristorante Pizzeria BBQ Steakhouse La Fontanella, svarade på det här omdömetSvarade 18 augusti 2015

Dear Sir/Madam,

Iam so sorry to read about our restaurant.
Its to bad you didn't wrote about how busy we were. And its not true you have been waiting so long for your food. But I can remember also you have been eating everything. So you liked our food.

The manager

Omdömet skrevs 14 augusti 2015 från mobil enhet

Mycket dålig service. Jag fick vänta på maten i 45 minuter, min flickvän fick vänta på sin mat i 50 minuter. Detta trots att vi var nästan först på plats bland gästerna. Maten var medioker. Undvik!!

Tack Eric W
Omdömet skrevs 11 maj 2015 från mobil enhet

Maten var bra, vilket givetvis är viktigt. Men servicen var bättre! Glada och trevliga allihopa. Vår servitris pratade dessutom tyska, italienska, spanska, holländska och engelska!

Tack Johanna196909
Omdömet skrevs 22 juli 2014

Vi var ett stort sällskap på över 10 personer som ville äta där. Bokade bord, inga problem.
Alla var nöjda med maten och priset. Jag åt en grillad köttbit + BBQ ribs. Vällagat och gott. Valde bakad potatis, fick pommes men det spelade ingen roll, det var gott ändå!
Åt bara där en gång men skulle gärna komma tillbaka för att pröva pizzorna, de var läckra!

• Atmosfär
Tack Patrik W

Resenärer som tittade på Ristorante Pizzeria BBQ Steakhouse La Fontanella tittade också på

Cala d'Or, Mallorca

Besökt Ristorante Pizzeria BBQ Steakhouse La Fontanella? Berätta vad du tyckte!