Inturotel Esmeralda Park(Cala d'Or)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Apartamentos Cala d'Or Playa(Cala d'Or)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Ona Village Cala D'Or(Cala d'Or)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
OLA Apartamentos Es Ravells D'Or(Cala d'Or)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 144 US$/natt.

Melia.com
  • Fri parkering
Hotel D'Or(Cala d'Or)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
  • Precis vid stranden
Barcelo Ponent Playa(Cala d'Or)(Mycket prisvärt!)
Barcelo.com
  • Frukost ingår
Omdömet skrevs 10 juli 2017

Vi hade en härlig semestervecka på detta välskötta hotell med mycket god mat, trevlig personal och sköna bad i poolen. Vi fick vårt rum mer än två timmar före incheckningstiden den dag vi anlände. På utcheckningsdagen åkte vi hem med ett sent flyg och var kvar på hotellet fem timmar efter utcheckning, men det var inga problem, för vi fick badlakan i receptionen så att vi kunde duscha innan vi åkte till flygplatsen. Vi är jättenöjda!

Bodde här: juni 2017, reste med familjen
Tack 861katarinaf
Álvaro U, hotel Manager på Inturotel Sa Marina, svarade på det här omdömetSvarade 15 juli 2017

Kära kunder,
tack så mycket för att ge oss denna stora översyn på resan rådgivare, vi är mycket tacksamma . Vi vill veta att åtnjöt deras vistelse här och ser fram emot att välkomna dig igen.
Hälsningar från Inturotel Sa Marina.
hotel manager

Omdömet skrevs 6 juni 2017

Vi fick ett rum med utsikt mot en stenmur några meter utanför vår altan. Pratade med personalen i receptionen att vi ville byta lägenet så att vi skulle få lite utsikt och inte bara en stenmur.. Fick till svar att dom inte hade tid att hjälpa oss eftersom det var andra som också behövde hjälp. Vi skulle återkomma nästa dag, vilket vi gjorde, fick då besked att vi inte skulle störa receptionen utan vänta på att dom skulle återkomma. Efter tre dagar fick vi ett standardbrev på tre språk levererat till vår lägenhet, vi skulle kontakta receptionen. Man kunde nu erbjuda lägenehetsbyte, dag fyra. Vår resa var på en vecka så att packa ner allt och flytta efter fyra dagar kändes totalt meningslöst.

Hotellet har fina lägenheter och övrig personal var supertrevliga.

Tips för att välja rum: Se till att ni inte hamnar på bottenvåningen om ni har vad hotellet kallar standardrum.
  • Bodde här: juni 2017, reste med vänner
Tack AHC52
Álvaro U, hotel manager på Inturotel Sa Marina, svarade på det här omdömetSvarade 11 juni 2017

Dear Guest,
Thank you for taking some of your time in order to give us this review on Tripadvisor, your opinion helps us to improve our service. It is much appreciated. We are so sorry for the inconvenience that you have during your stay in our hotel. We always offer the better rooms available to our clients, i am afraid when the hotel is busy it is difficult for us change the apartment for an other when that happens, we make a waitinglist.
We would like to welcome you soon here.
Kind regards from Inturotel Sa Marina.
Hotel Manager
Inturotel Hotels & Resorts

Omdömet skrevs 24 augusti 2016

Vi bodde här nyss i augusti.trevligt hotell med bra närhet till shopping och restauranger. God frukost med stor bredd. Kockar som står och steker ägg och annat. Fräscht upplagt och väldigt gott. Rummet välstädat och mycket sköna sängar, faktiskt de skönaste vi haft på många resor. Ac som fungerar och smidigt med trinettkök. Vi använde dock mest kylskåpet. Fräscht badrum och stor balkong. Helhetsintrycket är väldigt gott.
Det som är på minussidan var den enorma anstormningen i poolen och det otroliga handduksrejset på morgnarna. Vi gick mest till stranden men hade vi velat ha en solstol hade det nästan varit omöjligt. Hotellpersonalen försökte stävja solstolsbokandet genom lappar och att de skulle ta bort handdukar efter ett tag så det blev lite skillnad någon dag men sedan kom nya gäster och så började det igen. Annars väldigt nöjda med vår vistelse.

Tips för att välja rum: Block 1 har lite lugnare då de andra vetter åt scenen med underhållning som kan upplevas störande.
  • Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
Tack chabjas
Omdömet skrevs 8 juli 2016 från mobil enhet

Vi bodde i en studio, dvs en stor etta med dubbelsäng, som var bekväm, bäddsoffa, som vi inte behövde, och en liten vägg där kök finns samt matbord och stolar. Hotellområdet är fint och välskött. Avståndet till centrum där restaurangerna finns är väldigt nära men inte så det stör.
Har tidigare bott på Cala Esmeralda, och jag måste säga att jag nu saknade havets närhet.
Nu är det ca 500 m till havet och stranden och det är för långt för mig :-(
Vi har dock hyrbil så vi har lätt att ta oss vart vi vill. Hotellet har bra parkering med platser och bakom låst bom, och är gratis.
Solstolar får reserveras i 40 minuter. Bra och de räcker till.
Frukosten var ok, utrymmet inte det charmigaste jag varit med om. Är nöjda att vi inte tog halvpension, tanken på att äta där varje kväll är inte rolig. Med tanke på att hela stans restaurangutbud börjar bakom knuten. Rekommenderar la Bodega för goda tapas och Diferent som är en höjdare med bra urval. Favoritbaren är Cheekyteeky. Shoppa inte här, åk istället till Palma.
Slutvärdering av hotellet: hotellet är fräsht och bra, med närhet till stan och kvällsutbud men för långt från havet för mig.

Bodde här: juli 2016, reste som ett par
1  Tack MariaM13
Omdömet skrevs 27 oktober 2015

Hotellet var mycket fint, helt enl. beskrivning. Stora, rymliga lägenheter med sköna sängar. Städningen, 5 dagar i veckan, var fantastisk noggrann. Läget perfekt, nära centrum med många restauranger och affärer. Bokade transfer som fungerade bra. Kommer säkert att återvända.

• Bodde här: oktober 2015, reste som ett par
3  Tack luciaandersson
Miriam U, Director de Relaciones con Clientes på Inturotel Sa Marina, svarade på det här omdömetSvarade 14 december 2015

Dear guest from Sweden,

Thank you so much for your stay at Inturotel Sa Marina and for your positive feedback.

I am pleased to read that you are satisfied with your stay among us. All team will be more than delightful to welcome you back.

Best regards,

Miriam Ureba Manzorro