Sol Cala d'Or by Melia Apartamentos(Cala d'Or)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Inturotel Esmeralda Park(Cala d'Or)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Apartamentos Cala d'Or Playa(Cala d'Or)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 353 US$/natt.

• Fri parkering
Inturotel Sa Marina(Cala d'Or)(Mycket prisvärt!)
Orbitz.com
  • Pool
Hotel D'Or(Cala d'Or)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
galahotels.com
  • Pool
Barcelo Ponent Playa(Cala d'Or)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
  • Pool
Blue Sea Club Martha's(Cala d'Or)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 30 augusti 2017

Lägenhetshotellet är i sig ganska bra. Ligger nära till stranden och centrum. Mycket tyst och lugnt område. Perfekt för kvällspromenader bland slingriga gator.
Rummet vi hade behövde nog lite inredning. Fanns ingenting på väggarna. Sovrummet hade bara en säng och två lampor. Lite trist kan jag tycka men det gick att sova i alla fall. Köket fungerade ok då vi åt bara frukost och kokade ägg och kaffe. Blir mycket billigare om man inte vill betala extra för mat på hotellet.
Behöver inte ta med reseladdare. Kontakter fanns det gott om. Liten kylskåp. Städningen va bra. Rymlig balkong. Bra AC. Bra WC.
Hotellet tar ut en avgift (turistskatt) på 2 euro /person/dag som måste betalas på plats vid incheckningen. Detta gäller i hela Spanien.
Det går jättebra att betala med kort på de flesta ställen i Mallorca. Välj lokalvaluta när du betalar med kort så får du bättre växlingskurs.

• Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack Lidia S
Prinsotel, Guest Relations Manager på Prinsotel Alba Hotel Apartments, svarade på det här omdömetSvarade 5 september 2017

Dear Lidia,
thank you very much for your comment and also for rating your holidays in Prinsotel Alba. We are very glad to know that you have enjoyed your stay. We look forward to seeing you again!

Best regards,
Prinsotel

Omdömet skrevs 21 juli 2017 från mobil enhet

Fräscht hotell nära stadens kärna. Poolen är alldeles för liten för storleken på hotell. Städningen inte bra, missade vårt rum två dagar samt missade vid två tillfällen att byta handdukar.
Personalen är mycket trevlig. Underhållning varje kväll men av sämre kvalitet. Ta inte rum kring 414, precis vid sopstationen så man blir väckt av sopbilen varje morgon.

Bodde här: juli 2017
Tack Anna S
Prinsotel, Guest Relations Manager på Prinsotel Alba Hotel Apartments, svarade på det här omdömetSvarade 24 juli 2017

Dear Anna, thank you for taking your time to share your feedback.
We are sorry to hear about the inconvenience it might caused you. We work hard to deliver an exceptional Guest Experience, and it's apparent in this case that we fell short.
Thank you also for your kind comment about our Hotel Staff.
If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.

Best regards,
Prinsotel

Omdömet skrevs 17 maj 2017 från mobil enhet

Lägenhetshotellet är gammalt men nyrenoverat.
Lägenheten var fräsch och luftig med enkla men nya möbler.
Två rum med kokvrå som hade allt man behövde. Balkong fanns med bord och stolar och utsikt mot gård med gröna träd och blommor.
Städningen var utmärkt och handdukarna byttes flera gånger under veckan. Hotellet höll med tvål, bodygel, shampo, hairconditioner, tandborste (ovanligt), sybehör och hårtork.
Således mycket välutrustat badrum med både badkar och dusch.
Från sovrummet var utsikt mot del av staden.
I övrigt så använde vi inte någon av hotellets övriga faciliteter som pool och spa. Vi åt inte heller på hotellet.
Enligt vår mening så är hotellet väl värt de pengar vi betalade.

Bodde här: maj 2017, reste som ett par
Tack Ulfber
Prinsotel, Guest Relations Manager på Prinsotel Alba Hotel Apartments, svarade på det här omdömetSvarade 29 juni 2017

Dear Ulfber, thank you for sharing your kind review about your stay at Prinsotel Alba. We are glad to know that you liked our hotel and that you had a good time. We hope to see you soon again. Kind regards, Prinsotel.

Omdömet skrevs 15 juli 2016

En veckas charter här med familjen genom Apollo tillända imorgon. Frukost var tillvalt som var mycket fräsch, god och varierande. Personalen trevlig, och flexibilitet att kunna ha med sig egen dryck i kylväska osv rådde. Anläggningen delas mellan all inclusive och andra gäster såsom vi. Registrerar man sitt kreditkort vid ankomst kan man sätta alla veckans köp på rummet mot underskrift. Då behöver man heller inte lägga deposition för de gratis byteshanddukarna som de håller med. Helt OK lunchmeny och en liten korvvagn om man bara vill köpa enklare korv o bröd t.ex. finns. Som alltid hysteri kring paxning av solstolar vid poolen och det relativt tighta poolområdet.Före 6.30 om man ska kunna välja någorlunda bra platser... Nära till "stora" stranden i byn och till centrum. Finns inte mycket bättre läge. Balkongerna vända lite fel väderstreck bara. Rekommenderas.

Bodde här: juli 2016, reste med familjen
Tack PeterSundb
Prinsotel, Guest Relations Manager på Prinsotel Alba Hotel Apartments, svarade på det här omdömetSvarade 29 juli 2016

Dear guest, thank you for sharing your kind review about your stay at Prinsotel Alba. We’re glad to know that you liked our hotel and that you had a good time. We’d be more than pleased to welcome you again. Best regards. – Prinsotel

Omdömet skrevs 13 juli 2016 från mobil enhet

Wi-fin funkade bra men var inte så snabb.

Allt som allt en ok vecka.

Bodde här: juli 2016, reste med familjen
Tack Noahmaco

Vi spenderade en veckas badsemester och var nöjda. Rummen var väl underhållna och välstädade. Saknade lite avställningsytor i badrummet. Hade varit bra med en diskborste och diskmedel eftersom städningen inte diskade. Mycket sparsamt med köksutrustning. Frukosten var mycket bra med såväl färskpressad juice som barrista. Däremot var vi mycket besvikna när vi beställde lunch och fick våra 4 rätter i 4 omgångar och dessutom så var inte chicken Nuggets färdiga. Vi hade inte valt all-inklusive och åt lunch och middag utanför hotellet hela veckan efter den första lunchen. Det finns gott om restauranger i närheten. Poolområdet blev mycket trångt men vi föredrog att bada från klipporna vid havet. Fantastiskt fint vatten i havet. Wi-fin funkade bra men var inte så snabb. Allt som allt en ok vecka.