“Bäst i Cala d'or”

Rankad som nr 33 av 180 Restauranger i Cala d'Or
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 8 september 2018 från mobil enhet

Vi lyckades hitta denna restaurang dag 1, tack! Tror vi åt här säkert 5-6 gånger sedan under vår vecka i Cala D'or. Gott, prisvärt, extravagant och mycket liv och rörelse runtomkring. En toppen restaurang!

Datum för besöket: juli 2018
Tack FritjofNils

Omdömet skrevs 31 augusti 2018 från mobil enhet

En fin kväll med god mat och drinkar inne i smeten i stan. Bra personal, men mycket gäster vilket gjorde att service tog lite tid. Paellan var god men inte fantastisk.

Tack atillenius
Omdömet skrevs 30 augusti 2018 från mobil enhet

Detta blev vår favorit i Cala D’or. Härlig miljö, trevlig personal, grym service och godaste maten.
Många Glutenfria alternativ. Favoriten blev deras chicken fajitas. Rekommenderas!!

Tack Mikael L
Omdömet skrevs 23 augusti 2018 från mobil enhet

En härlig restaurang med mycket trevlig personal. Mysigt läge om man gillar mycket folk i rörelse.
Maten gillades skarpt och kul med små detaljer av olikheter från de tradionella.
Ex så beställde min dotter taco nachos där hon själv fick krossa och mortla sin egen guacamole. Himmelskt god!
Ceasarsalladen och burgarna får också 5 stjärnor.
Värt minst ett besök!

Tack Jessica T
Omdömet skrevs 6 augusti 2018

Även på denna restaurang är maten ganska smaklös, men fortfarande marginellt bättre än på många andra ställen. Ett stort plus för utbudet av glutenfria alternativ samt att personalen är snabb och tillmötesgående. Dessutom kunde de få till drinkarna och anpassa dom efter speciella önskemål.

Datum för besöket: juli 2018
Tack KungBabar

Resenärer som tittade på Restaurant Diferent tittade också på

Cala d'Or, Mallorca

Besökt Restaurant Diferent? Berätta vad du tyckte!