“Fantastiskt trevligt”

Rankad som nr 5 av 181 Restauranger i Cala d'Or
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 9 oktober 2017

Mycket trevlig resturang vid hamnen.
Trevlig personal och god mat.
Dock drogs betyget ner då deras huskatt sprang där hela tiden.

Tack p0nilss0n

Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 6 augusti 2017 från mobil enhet

Vi valde här på grund av trip advisors recensioner och ingen överraskning det var verkligen trevligt. För det första de läge är ner av den Marina och vi kom dit av en taxi från Cala Dor för 6 euro.

Restaurangen är mycket välplanerad och inte i gillar kryllar av några andra. Varning, de var fullbokade så se till att du bokar i. Bokade genom Facebook men se till att de bekräfta som jag tror att de får många förfrågningar.

Utmärkt välkomnande av Mart som hade vår bordet klart. Välkomnades av en handskakningar som om vi var vänner. Trevlig prägel.

En rad tapas rätter förklarades och vi råddes för tre rätter per person. Vi åt den med vitlök svamp, vitlök-räkor och dadlar och bacon till namn bara ett par.

Varje fat var verkligen välsmakande även våra barn försökte och älskade allt.

Bra ställe. (Bokat igen nästa vecka! ! )

Tack team Churchills! D McCoy.

Tack Davemccoy65
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original
Omdömet skrevs 4 juli 2017 från mobil enhet

Väldigt tillmötesgående trots att vi saknade reservation. Priserna är väldigt överkomliga sett till kvaliteten på maten. Jag åt bland annat baconlindade dadlar vilket kan ha varit bland det mest välsmakande på länge!

Tack Simon T
Omdömet skrevs 27 juni 2017 från mobil enhet

Trevligt ställe med bra mottagande och service. Dock var det lite väl många som kom och frågade samma sak hela tiden. Maten var helt ok men vi hade nog lite för höga förväntningar på maten.
Betyget drogs ned till en 3:a då det dök upp en död liten spindel bland pommesen, detta löst dock personalen på ett väldigt bra sätt!
Allt som allt en trevlig o mys tapasrestaurang.

Tack TobbeTT
Omdömet skrevs 3 september 2016 från mobil enhet

Mysigt ställe med mycket trevlig personal och goda tapas. Rekommenderas. Bästa restaurangbesöket på vår semester.

Tack Sellele

Resenärer som tittade på Churchills Tapas Bar tittade också på

Cala d'Or, Mallorca
Cala d'Or, Mallorca

Besökt Churchills Tapas Bar? Berätta vad du tyckte!