“Fantastisk restaurang”
Omdöme om Port Petit

Port Petit
Boka med
Port Petit har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 33 av 182 Restauranger i Cala d'Or
Bra för: Affärsmöten, Romantiska möten, Lokal mat, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Lunch, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Jättegod mat. Trevlig personal en jättemysig restaurang med utsikt över hamnen. Kan på det varmaste rekommenderas om man vill ha en bättre middag.

Tack Pia H
CManagerPortPetit, Community Manager på Port Petit, svarade på det här omdömetSvarade 13 oktober 2017

Thank you so much for your review, Pia H! We love that you enjoyed our products and your stay in Port Petit. Greetings from the whole team

Omdömet skrevs 28 augusti 2017

Åt en tre rätter lunch då vänner hade sin bröllops middag där, fantastisk mat, perfekt service och vilken underbar utsikt över hamnen. Två i sällskapet hade gluten och det hade de full koll på. Magiskt!

Tack Margret Louise G
CManagerPortPetit, Community Manager på Port Petit, svarade på det här omdömetSvarade 30 augusti 2017

Thank you so much for your review, Margret Louise G! We love that you enjoyed the experience. It will be a pleasure to see you again

Omdömet skrevs 21 juni 2017 från mobil enhet

Bästa restaurangen i Cala d'or, iallafall av de vi besökte under vår vecka. Beställde in dagens "Market Fish" som var utomordentligt god! Fick dessutom riktigt bra service! Underbart ställe helt enkelt!

Tack fridabackstrom
CManagerPortPetit, Community Manager på Port Petit, svarade på det här omdömetSvarade 23 juni 2017

Thank you for your comment, recomendation and rating, fridabackstrom. We are pleased that we were able to make your days an enjoyable ones.

Greetings from all the team!

Omdömet skrevs 4 juli 2015 från mobil enhet

Klart bästa restaurangen i Cala d'Or som jag och min sambo åt på. Mycket vällagat och en helt annan nivå och finess på maten än andra restauranger som vi besökte (och som fått högt betyg på tripadvisor). Kan särskilt rekommendera de friterade räkorna med ananascarpaccio och chilisorbet, gudomlig!:). Men maten överlag höll mycket bra klass, särskilt fisken!
Väldigt vackert läge, fin stämning och bra kunnig och trevlig personal.

Tack Kristofer L
Omdömet skrevs 1 juni 2015 från mobil enhet

Två restauranger i en. På övervåningen fransk a la carte. Vi åt tapas på markplan och var nöjda med både mat och service. Allting vällagat.

2  Tack Emma Y

Resenärer som tittade på Port Petit tittade också på

Cala d'Or, Mallorca

Besökt Port Petit? Berätta vad du tyckte!