“ Billigt hak”

Rankad som nr 26 av 183 Restauranger i Cala d'Or
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen
Omdömet skrevs 6 september 2017 från mobil enhet

Ett ställe med god mat och billiga priser och halv intresserad personal, ja man kan ju inte få allt för en billig peng vi kom osökt att tänka på Manuel i Fawlty Towers

Tack Lennart B

Omdömet skrevs 9 augusti 2017

Ingen lyxkrog, men bra hemlagad mat. Kan varmt rekommendera!
Fina hamburgare på fina frallor och god grillad fisk!

Tack lindaernofsson
Omdömet skrevs 6 juli 2017 från mobil enhet

Detta ställe ligger inte vid restauranggatorna men är ändå välbesökt under vissa tider. God mat, gott vin och bra service. Rekommenderar dig att gå hit för du får ganska mycket för pengarna

Tack MariaJ490
Omdömet skrevs 2 juli 2017 från mobil enhet

Bra mat till bra priser! Inga/få halvfabrikat.
Bara riktigt god mat och trevlig service!

Helt ok läge precis bredvid cala Gran.

Både barn o vuxna var helnöjda!!

Tack Kesokid
Omdömet skrevs 1 augusti 2016 från mobil enhet

En liten familjerestaurang med supergoda tapas och gott vin. Jättetrevlig personal. Ligger lite avsides men detta gör att man får en trevlig matupplevelse. Kommer definitivt tillbaka om vi besöker Mallorca igen!

Tack Åsa P

Resenärer som tittade på Restaurante Mediterráneo tittade också på

Cala d'Or, Mallorca

Besökt Restaurante Mediterráneo? Berätta vad du tyckte!