“Älskar denna publiknande restaurang ”

Molly's Irish Bistro & Pub
Rankad som nr 3 av 183 Restauranger i Cala d'Or
Kök: Irländskt
Bra för: Större grupper, Barhäng, Familjer med barn, Romantiska möten, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 4 oktober 2017 från mobil enhet

Mollys levererar alltid även om portionerna är gräsligt stora. God mat jättetrevlig personal och helmysigt.

Tack Casa_Helena

Omdömet skrevs 11 juli 2017 från mobil enhet

Oj så gott och så mycket mat. Söndagar är tydligen Roast dagen. Mycket mätt och nöjda efter bra service och god mat.

Tack Samatnil
Omdömet skrevs 17 maj 2017 från mobil enhet

En vanlig Irish pub på en bakgata. Härlig stämning.
Om man gillar engelsk husmanskost så måste man besöka detta ställe. Det gäller att vara hungrig när man går dit eftersom portionerna är enorma. Maten är mycket vällagad och god.
Varning: stor risk att man äter för mycket.
Personalen vänlig och trevlig.
Högsäsong bör man boka bord i förväg eftersom stället är mycket populärt.

Tack Ulfber
Omdömet skrevs 1 juli 2016 från mobil enhet

Mycket trevlig, vänlig personal . Å främst härlig rockmusik. Skulle stannat längre där om vi kunnat. Vuxna barn med respektive, jag o kära hustrun ramlade in här en kväll. Bra stämning o vill du dansa finns utrymme o live musik.

Tack Bruno B
Omdömet skrevs 7 september 2015 från mobil enhet

Helt fantastisk irländsk mat från ett ställe som inte ser mycket ut för världen. Ganska dåligt läge men det vägs upp av kanonkäk, god dryck och mkt trevlig personal. Du blir mätt, jag lovar!

Tack Global316940

Resenärer som tittade på Molly's Irish Bistro & Pub tittade också på

Cala d'Or, Mallorca

Besökt Molly's Irish Bistro & Pub? Berätta vad du tyckte!