“Bra tapas, dock lång väntetid på mat”
Omdöme om Restaurant Mestral

Restaurant Mestral
Rankad som nr 43 av 160 Restauranger i Cala d'Or
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Lunch, Middag, Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 20 oktober 2022 från mobil enhet

Ett populärt ställe för turisterna vilket såklart påverkar menyn. Tapas testades och dessa kan man inte klaga på.

Trevlig personal, men relativt stressade. Tog ganska lång tid att få in maten.

Grannrestaurangerna hade en en tapas-meny bestående av X (6-9) antal tapas till ett fast pris runt 10-12 euro. Kanske kunde kört något liknande.

Datum för besöket: oktober 2022
Tack Victor G

Omdömet skrevs 20 september 2022 från mobil enhet

Kan verkligen rekommenderas. Väldigt god milkshake och överlagt väldigt gott. Jag tog en pizza och nästa gång tog jsg hamburgare och det var lika bra varje gång.

Datum för besöket: september 2022
Tack Curiosity52302969533
Omdömet skrevs 16 september 2019

Var här tre gånger under vår vecka. Fantastisk familjeägd restaurang med bra mat och en underbar genuin känsla.
Personalen är fantastisk och väldigt uppmärksam, så otroligt välkomnande. Särskilt vår favoritservitör Toni.
Minst ett besök här rekommenderas varmt!

Datum för besöket: september 2019
Tack Ellanone
Omdömet skrevs 23 juni 2019 från mobil enhet

Här hittade vi bästa Sangrian. Med jordgubbar i. Maten kändes lagad utan krusiduller. Servicen är snabb och uppmärksam. Klart värt ett besök om.man vill ha något enkelt.

Datum för besöket: juni 2019
1  Tack 559kajsaj
Omdömet skrevs 16 september 2018 från mobil enhet

Trots att vi frågade flera ggr om innehållet i sonen mat så fick han en kraftig allergisk reaktion. När jag gick tillbaka för att prata med dem och berätta hur sjuk min son blivit ryckte de bara på axlarna och brydde sig inte.

Datum för besöket: september 2018
Tack Jennie S

Resenärer som tittade på Restaurant Mestral tittade också på

Cala d'Or, Mallorca
Cala d'Or, Mallorca

Besökt Restaurant Mestral? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.