“Toppklass kött”
Omdöme om Ca'n Trompe

Ca'n Trompe
Rankad som nr 19 av 180 Restauranger i Cala d'Or
Kök: Spanskt
Bra för: Familjer med barn, Affärsmöten, Lokal mat, Särskilda tillfällen, Romantiska möten, Större grupper
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Lunch, Bokningar
Omdömet skrevs 31 augusti 2018

Artig och mycket välkomnande personal. Perfekt tournedos. Bästa klass. Inte ett billigt hak. Däremot mycket valuta för pengarna.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack MMoPP

Omdömet skrevs 30 juli 2018 från mobil enhet

God mat och trevlig personal.
Hittade stället via TripAdvisor nöjd med val
Av resturang mycket mat hade räckt till 3 personer vi var 2.
Helt okej prisklass för maten.

Tack eleonorap440
Omdömet skrevs 15 juli 2018 från mobil enhet

Hade läst om restaurangens paella, och den var god. Vi beställde in en mixed paella och drack husets rose till. Det var gott och mycket mat! Der beställdes äcwn pasta med vitlök och räkir och även den var god och mycket mat.
Här är svårt att få plats om man kommer sent på kvällen under högsäsong, så väntetid får man nog räkna med om man inte beställer bord.

Tack Ulrika F
Omdömet skrevs 6 juli 2018 från mobil enhet

Jag tycker att Ca’n Trompe är en trevlig resturang, med god mat mitt inne i centrum av Cala d’Or. Om man är några stycken som äter på Ca’n Trompe skulle jag rekommendera att man beställer in paellan och delar på. Jag tycker att paellan var väldigt god och lätt i smaken.

1  Tack Linuswik
Omdömet skrevs 10 juli 2017 från mobil enhet

Trevligt ställe och god Paella.
Boka bord för det är ett populärt ställe. Många väntandes på bord i entrén.

Datum för besöket: juli 2017
Tack Deepfish2112

Resenärer som tittade på Ca'n Trompe tittade också på

Cala d'Or, Mallorca

Port de Pollenca, Mallorca

Besökt Ca'n Trompe? Berätta vad du tyckte!