“God mat och trevlig miljö”
Omdöme om Ca'n Trompe

Ca'n Trompe
Rankad som nr 20 av 182 Restauranger i Cala d'Or
Kök: Spanskt
Bra för: Särskilda tillfällen, Större grupper, Familjer med barn, Affärsmöten, Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 6 juli 2018 från mobil enhet

Jag tycker att Ca’n Trompe är en trevlig resturang, med god mat mitt inne i centrum av Cala d’Or. Om man är några stycken som äter på Ca’n Trompe skulle jag rekommendera att man beställer in paellan och delar på. Jag tycker att paellan var väldigt god och lätt i smaken.

1  Tack Linuswik

Omdömet skrevs 10 juli 2017 från mobil enhet

Trevligt ställe och god Paella.
Boka bord för det är ett populärt ställe. Många väntandes på bord i entrén.

Tack Deepfish2112
Omdömet skrevs 6 juli 2017 från mobil enhet

Vi åt mixed paella för två och det var mycket mat, hade gott och väl räckt till tre. Gott med husets vina de la casa, som hade kylts till lagom temperatur. Fick dessutom bröd med oliver o annat smått innan maten. Inte speciellt dyrt heller, så hit kan jag absolut komma igen

Tack MariaJ490
Omdömet skrevs 30 juni 2017 från mobil enhet

Helt ok resturang! Bra service, god mat men inget utöver det extra. Finns veggo alternativ, vi åt veggo paellan som var god.

Tack Linnea G
Omdömet skrevs 18 juni 2017 från mobil enhet

Åt här vid flera tillfällen på semestern, jättegod paella, och bra service, inga problem att ha med sig små barn. Bra ställe om man vill slippa de allra mest turistiga haken (de med bilder på maten). Desserten lite av en besvikelse dock.

Tack ElinmedE

Resenärer som tittade på Ca'n Trompe tittade också på

Besökt Ca'n Trompe? Berätta vad du tyckte!