“Överskattad resturang ”

Restaurante La Scala
Boka med
Restaurante La Scala har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 13 av 183 Restauranger i Cala d'Or
Omdömet skrevs 25 juli 2016 från mobil enhet

Vi åt här en kväll efter läst om den på TA. Läget på restaurangen är bra men maten och service håller inte måttet, det känns mer som en lunch resturang. Det finns många bättre restauranger i hamnområdet än denna. Jag föreslår att ni går till exempelvis A Table och serveras vällagad mat med högre klass för samma pengar, där får ni dessutom bra service.

Tack Mattias Ö

Omdömet skrevs 13 juli 2016 från mobil enhet

Förrätten var okej men saknades finess... Pasta med saffran och räkor och en med musslor var inte bra. Små portioner och dålig smak. Knappt några råvaror varför priserna är alldeles för höga. Smakade buljong. Tyvärr inget att rekommendera.

Tack EmelieSo
Giovanni B, Gerente på Restaurante La Scala, svarade på det här omdömetSvarade 26 juni 2017

Buongiorno ci dispiace molto che non sia stata di vostro gradimento la cena !! Noi continueremo così !!
Un saluto da tutto lo staff .

La Scala team

Omdömet skrevs 24 juni 2016 från mobil enhet

Här kan det behövas bokas bord, vi hade turen att komma precis vid öppning och att det fanns ett bord för 2. Både risotton och pastan m räkor smakade väldigt bra. Gott vin, ett par stycken på glas annars endast flaskor. Vi uppskattar gärna att kunna beställa 1/2 flaska vin till middagen, detta drog ner betyget. Vi kan varmt rekommendera detta ställe, hjärtlig och bra service!

1  Tack 935camillag
Giovanni B, Manager på Restaurante La Scala, svarade på det här omdömetSvarade 26 juni 2016

Thank you for your nice review. We apreciate that you take you time to write it. Well we have 2 white, 2 rose and 3 red wine by glass, but we can´t offer all the wines we have (around 150) by glass as you will understand.
Anyway we are glad you like it her and we hope to see you soon again.

Best regards La Scala Team

Omdömet skrevs 29 oktober 2015

Det här är en av de bästa restaurangerna i Cala d'Or med en trevlig atmosfär. Kan framförallt rekommendera deras Carpaccio, både tonfisken och biffen. Snabb service. Personalen är professionella och vänliga. Vi kan starkt rekommendera ett besök eller fler på La Scala.

Tommy & Mia

1  Tack Tommy T
Giovanni B, Propietario på Restaurante La Scala, svarade på det här omdömetSvarade 9 oktober 2017

Many thanks for your opinion !!
Es un placer !!

La Scala team

Omdömet skrevs 3 augusti 2015

En mycket trevlig restaurang med fokus på det italienska köket. Både förrätterna och pastan är mycket bra och rekommenderas starkt.

Tack Michael K

Resenärer som tittade på Restaurante La Scala tittade också på

Cala d'Or, Mallorca

Cala d'Or, Mallorca

Besökt Restaurante La Scala? Berätta vad du tyckte!