“Toppenrestaurang i Riviera del sol”

La Plaza Ristorante Italiano
Boka bord
tors 13/8
20:00
Rankad som nr 79 av 474 Restauranger i Mijas
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Husets röda vin är något bland det godaste vin jag druckit. Pastan var fantastisk god. Restaurangen ser inte mycket ut för världen utifrån, lätt att missa, men ta trappan upp så kommer ni in i en italiensk ristorante med vita dukar och levande ljus och toppenmat.

Datum för besöket: februari 2020
Tack annakarinm2020

Omdömet skrevs 29 december 2019 från mobil enhet

Trevlig restaurang med god mat och bra bemötande. Såg inte så kul ut utifrån men absolut värd ett besök.

Datum för besöket: december 2019
Tack Getaway823103
Omdömet skrevs 28 september 2019

Pasta rätterna var utmärkta , speciellt den med tryffel. Pizzorna var lövtunna med mycket gott på. Vitlöksbrödet helt underbart,
Mycket goda italienska viner. Mycket trevlig personal, kan rekommendera detta ställe

Datum för besöket: september 2019
Tack kallemartin
Omdömet skrevs 17 februari 2019 från mobil enhet

Det finns bra väggar till restaurangen.
Man blir bra mottagen och det är snälla.
Och det är bra ut sikt över hav och land.
It’s Wass very god food and i liked.

Datum för besöket: februari 2019
Tack 407blackd
Omdömet skrevs 1 februari 2019

Mycket trevlig restaurang med fin stor lokal. Personalen och servicen var utmärkt, öga för detaljer. Jag beställde Spagettii tutti de mari, mycket gott, al dente men skulle vilja ha fått bitar av bläkfisken ist för ringar. Ringar känns mer snabbmat enligt min smak. Min kille beställde Carbonara med huset pasta (färskt) och han var riktigt nöjd, han ville dock ha mer peppar. Vi beställde även vitlöksbrödet, jag är inte så mycket för bröd till maten men måste säga att det var en av de bättre vitlöksbröden jag fått - smör, färsk vitlök och lagom krispig men samtidigt mjukt bröd.

Datum för besöket: februari 2019
Tack Greta L

Resenärer som tittade på La Plaza Ristorante Italiano tittade också på

Sitio de Calahonda, Mijas

Sitio de Calahonda, Mijas

Besökt La Plaza Ristorante Italiano? Berätta vad du tyckte!