andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Fereidoon ...
1 omdöme
“Bra”
Omdömet skrevs 7 augusti 2017 för en vistelse i augusti 2017

Bra och nära till nästan allt och bra område men poolen var liten och öppen tiden för poolen var dåligt!

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
aug 21 2017
Thank you for your review and that all was good. But only the pool was closed in the evening. We will discuss this and will take a look that the pool can be opened a little bit longer.
Lucimarti
2 omdömen
Omdömet skrevs 8 november 2016 för en vistelse i juli 2016

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera