“Lunch”

Rankad som nr 31 av 520 Restauranger i Mijas
Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 9 juni 2017 från mobil enhet

Fin utsikt och bra service. Maten var jättegod. Olika sallader som var mycket fräsch . Billig 3 rätters lunch för 10 € som kan rekommenderas.
Bra ställe helt enkelt

Tack Micke B

Omdömet skrevs 30 mars 2017

Mycket trevlig restaurang med god mat och mycket personlig service. Alltid roligt att komma dit. Vill man sitta inne så är det stora glasfönster mot havet och vill man sitta ute så finns terrass. Deras Paella är bland dom bästa!

Tack MalmoChef
Omdömet skrevs 1 november 2016

Det här är en unik restaurang som på ett personligt sätt levererar varje gång. Ingen överkryddad mat där saltet tagit död på alla smaker. Det är heller inte tamt. Ett enda ord för att beskriva deras förmåga att leverera känns nästan omöjligt men det skulle kunna vara Balans! I smaker, i val av drycker (låt dem bestämma!), service. Detta stället har en själ!

Tack davidHed
Omdömet skrevs 4 oktober 2016 från mobil enhet

Efter att ha ätit här skäms jag nästan över att vi egentligen tänkte gå till en restaurang i närheten. El Capricho överträffade alla våra förväntningar när det gällde att bli serverad en god köttbit! Vi åt heta räkor till förrätt och de var fantastiska, sen huvudrätt underbart kött! Perfekt tillagat! Vi njöt av utsikt fantastisk service och mat som smälte i munnen och hade underbara smaker. Väl hemkomna upptäcker vi att de är omnämna i guid michelin! Vi är inte förvånade! Blir nog ett besök till under vår semester

Tack Lena463
Omdömet skrevs 9 september 2016

Obegripligt att denna utmärkta restaurang inte är nummer 1 i Mijas!
Har besökt den väldigt ofta och aldrig blivit besviken.
Otroligt bra service och en ägare som verkligen är kunnig om vinval till vad du äter!
Missa inte detta!

Tack bengt j

Resenärer som tittade på El Capricho tittade också på

Mijas Pueblo, Mijas
Mijas Pueblo, Mijas

Besökt El Capricho? Berätta vad du tyckte!