Omdömet skrevs 18 september 2016

Hög servicevilja och charmerande personal. Enkla men funktionella rum. Trevligt med pool alldeles vid frukostbordet. Frukostbordet var relativt omfattande men hotellets läge, precis i hörnet av torget, var perfekt.

Tips för att välja rum: Har du svårt att gå i trappor så tala om det vid bokningen!
  • Bodde här: juni 2016, reste som ett par
Tack Brunflogrinde
Omdömet skrevs 25 augusti 2016

Ett mysigt familjeägt hotell med en skön pool att svalka sig i efter dagens strapatser. Mitt på torget i Greve In Chianti - en perfekt plats att utgå ifrån! Rent och snyggt och med mycket billiga priser i baren.

Bodde här: maj 2016, reste som ett par
Tack Jenny N
Omdömet skrevs 8 oktober 2013

Ett av de finaste och trevligaste hotell vi någonsin bott på.Sedan minst 15 år har vi stannat hos familjen Bussotti några dagar varje gång vi passerat Greve in Chanti,säkert 8-10 gånger.Varje gång lika bra.Brödena o deras fantastiska hotell med den Toscanska inriktningen och den otroligt fina innergården med poolen är helt enkelt toppen. Rekommenderas verkligen.

Tips för att välja rum: Guldrummet är något extra.
  • Bodde här: oktober 2013, reste som ett par
Tack dingtuna
Omdömet skrevs 25 september 2012

Ett familjärt hotell på torget i Greve in Chianti. Hjälpsam och trevlig personal. Variationsrik frukostbuffe att inta i trädgården. Härlig trädgård med pool. Saknade nåt att hänga blöta handdukar på när man badat i poolen. Perfekt utgångspunkt för att bila runt i Toscana.

• Bodde här: juni 2012, reste som ett par
1  Tack lenarf1
Omdömet skrevs 10 augusti 2012

Ett trevligt pensionat, precis vid torget i Greve. Rummen är funktionella, av god trestjärnig standard. Rent och snyggt överallt. Hotellet ägs av samma familj sedan drygt 20 år, det är en familjär stämning på hotellet. En fantastisk fin pool och bakgård, vilket är ovanligt i Toscana. Gott om solstolar, bord och parasoll. Trevlig bar med låga priser, vänlig och engagerad personal.

Tips för att välja rum: Välj gärna rum 101.
  • Bodde här: augusti 2012, reste med familjen
Tack Kajsa71