“Äkta italienskt”

Kök: Italienskt
Bra för: Familjer med barn, Särskilda tillfällen, Lokal mat
Middagsalternativ: Lunch, Frukost, Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 1 juni 2018

Vi tog vår lunch här första dagen vi anlände till Toscana. Vi var inte ensamma, det verkade vara ett populärt ställe. Menyn var omfattande, men vi valde en pastarätt och den typiskt toskanska Ribollitan. Båda smakade finfint. Kocken var nog den äldre damen som kom in i matsalen lite då och då. Litet minus för tv:n bakom oss som stod på och visade cykellopp, men det är väl av stort allmänintresse så det kan väl få passera. Maten vägde upp och jag kommer gärna igen. Vi satt inne men stället har även uteservering.

Tack Eva S

Omdömet skrevs 2 september 2017 från mobil enhet

La Cantina är en trevlig restaurang, som serverar vanlig mat och pizza. Alessandro tar i mot dig. Personalen är mycket trevliga.

Tack Tuftboen
Omdömet skrevs 1 augusti 2017 från mobil enhet

Pizzeria och restaurang med härlig och rörig stämning. Bra service och trevlig personal. Vi åt här två gånger och pizzorna var riktigt bra.

Tack Henrik B
Omdömet skrevs 20 april 2017

Stora goda pizzor och bra service. Bjöds på en välkomstprosecco när vi kom. Har även möjlighet att visa fotbollsmatcher på storbild.

Tack Anna L
Omdömet skrevs 24 december 2016 från mobil enhet

Trevigt inredd restaurang inrymd i ett gammalt kol lager som behövdes när ånglok drog tågen. Bred matsedel som räcker till många besök denna gång valde vi pasta och en toskansk soppa som smakade utmärkt. Pizza var den vanligaste beställningen som på många Italienska restaurangen. Bra personlig service där en prosecco ingick medan man bläddrar i den tjocka menyn.

1  Tack Leif B

Resenärer som tittade på La Cantina tittade också på

Greve in Chianti, Province of Florence

Besökt La Cantina? Berätta vad du tyckte!