Hotel Carla
  • Frukost ingår
  • Fri parkering
Affittacamere Le Divine(Levanto)(Mycket prisvärt!)
Costa Morroni(Levanto)
Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 155 US$/natt.

Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 157 US$/natt.

B&B Cicale di Mare(Levanto)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Omdömet skrevs 9 juni 2017

Vistades på hotellet tillsammans med min mor i maj/juni. Vi möttes av en mycket trevlig föreståndarinna som gav oss all nödvändig information om en vistelse i Cinque Terre-området. Fria lånecyklar tog oss till den mysiga lilla orten Bonassola, stora fina badklakan erhålls dagligen till strandbesöken. Fräscha rum med AC, balkong och minibar. Stor härlig frukost med gullig personal. Knappt 10 minuters promenad från tågstationen. Sammanfattningsvis rekommenderas hotellet varmt.

• Bodde här: juni 2017, reste med vänner
Tack Saraliss
Omdömet skrevs 3 oktober 2016 från mobil enhet

Vi var ett större sällskap (24st) som bodde här två nätter.
Hotellet var fräscht och snyggt, bra läge i förhållande till centrum. Parkering på gatan dock. Personalen var trevlig så länge de var i receptionen. Vi gjorde misstaget att boka middag på hotellet båda kvällarna, maten var sådär och servicen var bedrövligt dålig. De serverade dryck till vissa och började sen dela ut mat trots att flera inte ens fått beställa dryck, när man sedan påpekade detta så var de nonchalanta och fortsatte med matutdelningen och tog sedan upp resterande dryckbeställningar. Dessa gäster fick då inta drycken till kall mat. Bo gärna här men ät på riktig restaurang.

Bodde här: september 2016, reste med vänner
Tack roland984
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 28 juni 2016 från mobil enhet

En mysigt litet familjärt hotell. Mycket fräscha och moderna rum med balkong och AC, men ganska små. Fantastisk frukost. Hotellföreståndaren pratade med gästerna vid frukosten och var mycket hjälpsam med tips. Ett par minuters promenad till centrala staden. Rekommenderas!

Bodde här: juni 2016, reste som ett par
Tack TripAdvisor-medlem
saveriotuvo, Responsabile reception på Hotel Carla, svarade på det här omdömetSvarade 9 juli 2016

Kära gäst Tack så mycket för den underbara översyn, vi är glada över att din vistelse har varit trevlig, i hopp om att välkomna dig som gäst i framtiden för att skicka våra bästa hälsningar

Omdömet skrevs 14 juli 2015

Efter att ha bilat hela dagen möttes vi av ett varmt mottagande vid vår ankomst. Bra service vid incheckningen där värdinnan gick igenom sevärdheter, restauranger och tipsade om annat som kan vara av intresse vid vistelsen. Vi hade ett ganska litet men väldigt fräscht dubbelrum med balkong. AC (väldigt kall), Wifi (med pendlande mottagning), minibar och ett stort utbud av tv-kanaler. God frukostbuffé med mycket att välja mellan. Gratis parkering utanför hotellet och 10 min promenad till tågstationen (för att t.ex. ta sig till cinque terre) och centrum.

• Bodde här: juli 2015, reste som ett par
Tack ee947
Omdömet skrevs 26 juni 2014 från mobil enhet

Vi kan efter 5 dagars vistelse på detta hotell starkt rekommendera detta hotell. Servicen är utmärkt och parkering gratis. Bra när man som vi besöker Cinque terre med bil. Hotellet ligger strategiskt 5 min gång från såväl strand som tågstation och centrum. Rummen fräscha och frukosten av hög klass. Rekommenderas varmt till alla som planerar att uppleva och vandra mellan de fem byarna, speciellt om man kommer med bil.

Bodde här: juni 2014, reste som ett par
1  Tack ABCO_61