De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 4 sidor till!
Hotel Carla
Rankad som nummer 3 av 15 hotell i Levanto
Omdömet skrevs augusti 7 2017

Rummen var renoverade och fräscha med en mysig liten balkong. Väldigt bra frukost och trevlig och hjälpsam personal. Hotellet ligger lite uppåt i byn vilket ger ett väldigt lugnt och bra läge och nära tågstationen där det endast tar 5 min med tåg till första Cinque Terre byn. Rekommenderar verkligen detta hotell för er som vill besöka Cinque Terre.

• Bodde här: Juli 2017, reste som ett par
Tack Johanna L
saveriotuvo, Responsabile reception på Hotel Carla, svarade på det här omdömetSvarade november 7 2017

kära gäst
Tack för den tid du spenderade i att lämna denna värdefulla feedback.
Vårt huvudmål är kundnöjdheten, och tack vare din beröm eller konstruktiva kritik kan vi uppnå det mer varje dag. I hopp om att vi återigen kan få dig bland våra gäster skickar vi vårt bästa hälsningar Hotel Carla

Omdömet skrevs juni 9 2017

Vistades på hotellet tillsammans med min mor i maj/juni. Vi möttes av en mycket trevlig föreståndarinna som gav oss all nödvändig information om en vistelse i Cinque Terre-området. Fria lånecyklar tog oss till den mysiga lilla orten Bonassola, stora fina badklakan erhålls dagligen till strandbesöken. Fräscha rum med AC, balkong och minibar. Stor härlig frukost med gullig personal. Knappt 10 minuters promenad från tågstationen. Sammanfattningsvis rekommenderas hotellet varmt.

• Bodde här: Juni 2017, reste med vänner
Tack Saraliss
Omdömet skrevs oktober 3 2016 från mobil enhet

Vi var ett större sällskap (24st) som bodde här två nätter.
Hotellet var fräscht och snyggt, bra läge i förhållande till centrum. Parkering på gatan dock. Personalen var trevlig så länge de var i receptionen. Vi gjorde misstaget att boka middag på hotellet båda kvällarna, maten var sådär och servicen var bedrövligt dålig. De serverade dryck till vissa och började sen dela ut mat trots att flera inte ens fått beställa dryck, när man sedan påpekade detta så var de nonchalanta och fortsatte med matutdelningen och tog sedan upp resterande dryckbeställningar. Dessa gäster fick då inta drycken till kall mat. Bo gärna här men ät på riktig restaurang.

Bodde här: September 2016, reste med vänner
Tack roland984
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs juni 28 2016 från mobil enhet

En mysigt litet familjärt hotell. Mycket fräscha och moderna rum med balkong och AC, men ganska små. Fantastisk frukost. Hotellföreståndaren pratade med gästerna vid frukosten och var mycket hjälpsam med tips. Ett par minuters promenad till centrala staden. Rekommenderas!

Bodde här: Juni 2016, reste som ett par
Tack TripAdvisor-medlem
saveriotuvo, Responsabile reception på Hotel Carla, svarade på det här omdömetSvarade juli 9 2016

Kära gäst Tack så mycket för den underbara översyn, vi är glada över att din vistelse har varit trevlig, i hopp om att välkomna dig som gäst i framtiden för att skicka våra bästa hälsningar

Omdömet skrevs juli 14 2015

Efter att ha bilat hela dagen möttes vi av ett varmt mottagande vid vår ankomst. Bra service vid incheckningen där värdinnan gick igenom sevärdheter, restauranger och tipsade om annat som kan vara av intresse vid vistelsen. Vi hade ett ganska litet men väldigt fräscht dubbelrum med balkong. AC (väldigt kall), Wifi (med pendlande mottagning), minibar och ett stort utbud av tv-kanaler. God frukostbuffé med mycket att välja mellan. Gratis parkering utanför hotellet och 10 min promenad till tågstationen (för att t.ex. ta sig till cinque terre) och centrum.

• Bodde här: Juli 2015, reste som ett par
Tack ee947
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Levantohotell
0,6 km bort
Hotel Garden
Nr 7 av 15 i Levanto
349 omdömen
Visa priser

Besökt Hotel Carla? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Hotel Carla

Adress: Via Martiri della Liberta' 28, 19015 Levanto, Italien
Telefonnummer:
Region: Italien > Ligurien > italienska Rivieran > Levanto
Bekvämligheter:
Bar/lounge Gratis frukost Kostnadsfri parkering Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Sviter Flygplatstransport
Typ av hotell:
Nr 2 av Familjehotell i Levanto
Nr 3 av Romantiska hotell i Levanto
Prisklass: 1 199 kr - 1 929 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3-stjärnigt — Hotel Carla 3*
Antal rum: 30
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA och Expedia så att du tryggt kan boka med Hotel Carla. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Carla Hotel Levanto

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?