“Perfekt semesterboende”
annan resenär har bokat det här boendet

Omdöme om villini macrì

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Antonia A
1 omdöme
“Perfekt semesterboende”
Omdömet skrevs 17 augusti 2017 för en vistelse i augusti 2017

Perfekt semesterboende! Rent och städat, och lägenheten hade en grönskande uteplats samt två balkonger, AC och ett funktionellt kök. Stort plus var att solstolar med parasoll ingick på den oerhört vackra stranden som låg precis nerför backen. Lägenhetsvärden försåg oss med färska fikon (augusti), druvor och örter - superlyxigt! Mindre mataffärer, restauranger och tågstation (station: Parghelia) fanns i närheten av bostaden. Ca 20-30 minuters promenad till Tropea där det var mer livat än i Parghelia. Enkelt att ta sig med tåg från lägenheten i Parghelia till flygplatsen i Lamezia Terme. Vi är mycket nöjda med vistelsen på Villini Macri!

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
dec 2 2017
Ciao, scusatemi se vi rispondo con estremo ritardo, ma ho avuto dei problemi e mi sono dimenticato.
Grazie per la vostra descrizione. Vi ricordo sempre volentieri e con simpatia e spero di potervi rivedere.
Sinceri saluti
10 omdömen
3 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 21 september 2016 för en vistelse i augusti 2016
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Gillade mest: L'indipendenza e il piccolo terrazzino
Gillade minst: Spazio interno minuscolo, qualità generale della struttura
Resegrupp: Vänner
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Rekommenderas för:
Kompisresa Familjer med småbarn
Personer med husdjur
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Hade hotellet wifi/internet?
  • Fick du tillbaka depositionen i tid?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
sep 26 2016
Ciao Giuseppe, ti ringrazio per la tua recensione anche se non risponde esattamente. Si sa che se si fa una discesa, per ritornare bisogna fare una salita, e comunque nessuno ti aveva detto che la strada per arrivare al mare era in pianura. Riguardo le zanzare ai anche esagerato. La prossima volta ti farò trovare dei lettini nuovi di zecca, ma non credo che ritornerai da me visto che nei dintorni si trova di meglio e meno caro. Grazie ancora Cordialmente Enzo
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera