“Turistfälla”

Ristorante Pizzeria Angelo
Rankad som nr 4 av 75 Restauranger i Bad Gastein
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Inte alls den upplevelsen man tror man ska få. Pizzan va helt ok men pastan smakar ingeting. Överskattat ställe och dålig service

Tack Marko S

Omdömet skrevs 27 mars 2018

Vi möttes av en mycket vänlig personal som ordnade bord trots att vi inte hade bokat. Vi åt pizza och drack vin till, mycket gott och överraskande billigt. Rekomenderas

Tack 50Plus2013
Omdömet skrevs 23 februari 2018 från mobil enhet

Ett härligt ställe med väl lagad mat. En fullsatt restaurang som gjorde att vi fick vänta ganska länge på maten. Bra sortiment på viner o matutbudet passade alla i både smak o plånbok. Kan varmt rekommendera stället!

1  Tack Annica E
Omdömet skrevs 16 januari 2018

Goda vällagade pizzor, förvånansvärt kort väntetid trots många gäster. Vänlig personal och skapliga priser.

1  Tack knuttebonan
Omdömet skrevs 15 januari 2018 från mobil enhet

Vi besökta Angelo en fullsatt lördagkväll. Blev trevligt bemötta och vi åt picata med spagetti, laxpasta med champagnesås, scampipasta. Alla var helt nöjda med maten som dessutom var väldigt prisvärd. Vi lämnade mätta och mycket nöjda. Ska nog tillbaka dit imorgon

1  Tack Claes A

Resenärer som tittade på Ristorante Pizzeria Angelo tittade också på

Bad Gastein, Salzburg
Bad Gastein, Salzburg

Besökt Ristorante Pizzeria Angelo? Berätta vad du tyckte!