Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Rummen stora och bra med allt man behöver, alltid välstädade. Underbar utsikt. Trevlig och hjälpsam personal i receptionen. Frukost stor och många alternativ. Bra pool och relaxavdelning. Klart prisvärt hotell, tio minuters promenad till liftar eller hotell limo.

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack Lotstornet
Sergey S, Manager på Hotel Elisabethpark, svarade på det här omdömetSvarade 5 mars 2018

kära gosit! Vi är mycket glada över att läsa dina snälla ord. Detta motiverar hotellpersonalen

Omdömet skrevs 4 februari 2018 från mobil enhet

Hotellet ligger en bit nere i dalen men med ett trevligt café som granne.
Hotellet är lite slitet och skulle må bra av en renovering.
Poolområdet och relaxen är placerad med en trevlig utsikt över byn.
Rummen är rymliga men ganska dragiga som gör att man behöver ha radiatorerna på som saknar termostater.

Hotellets buffé är inte så hög klass men är tillräckligt efter en dag i backen.

Personalen är trevliga och hjälpsamma men utan tyska språket blir det lite svårt att kommunicera.

Datum för vistelsen: februari 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack 542j_rgenw
Sergey S, Geschäftsführer på Hotel Elisabethpark, svarade på det här omdömetSvarade 6 februari 2018

Dear Jörgen,
Tack så mycket. Vi kommer att försöka förbättra vår kunskap på språk
Sergey Sokolov, Direktor

Omdömet skrevs 27 februari 2016 från mobil enhet

Rummen och korridorerna luktar illa/avlopp, kaffet är blask ( vi fick köpa till extra varje frukost), skiddepån var överfull, röklukt i entrén/receptionen, taxin till& från liften fungerar ej pga saknar kösystem mm. När vi och en annan familj klagade fick vi höra av hotelldirektören att våra klagomål inte berättigade till någon kompensation Så dåligt bemötande och dålig service har vi inte varit med om tidigare under alla år jag rest ( över 40 år nu). Bo inte på detta sunkiga hotell som ligger långt ner från alla restauranger i Bad Gastein.

Datum för vistelsen: februari 2016
2  Tack Helen K
Omdömet skrevs 26 februari 2016 från mobil enhet

Hotellet har förmodligen haft sina glansdagar men det var länge sedan. Kan absolut inte förstå hur de kan ha 4 stjärnor. Vi klagade på nedanstående punkter och krävde kompensation men utan framgång.

Negativt

* rummen stinker avlopp från och till

* Hotellet stinker rök eftersom man får röka i restaurangen/ pub på bottenvåningen.

* stopp i toan 2 ggr så det svämmade över

* personalen i restaurangen verkar trötta på oss gäster.

* kaffet är som färgat vatten

* det finns en minibuss som går fram och tillbaka mellan hotellet & tågstation men utan något som helst kösystem så det blev kaos varje gång. Resulterade i många taxinotor.

*skidbussen går endast 1ggr/timme
(Ej hotellets fel)

Positivt

*Inomhuspolen med tillhörande olika bastun.

Datum för vistelsen: februari 2016
Tack Linda H
Omdömet skrevs 21 april 2015

Hotel Elisabethpark har gamla anor och byggnaden är helt fantastisk. Vårt rum var stor och mycket rymligt och andades lyx från förr. Badrummet var stort och fint, tänk på att man kan få mycket varmt vatten ur duschen.
Frukost buffen var precis så som man vill ha den. Lagom stor och god
Vi rekommenderar hela orten som är mycket fin och man gillar äldre byggnader som lyser med sin lyx från förr.

Datum för vistelsen: april 2015
Tack Bubble606