“excelente”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
7 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Utmärkt - baserat på 7 omdömen

Omdömen från våra medlemmar

Savognin, Graubünden, Switzerland
Omdömet skrevs 29 december 2014 för en vistelse i december 2014
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Datum för vistelsen: december 2014
Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Gillade mest: todo en general, pero la piscina es increible
Gillade minst: nada, todo maravilloso
Resegrupp: Solo
Din ålder 25-34
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Rekommenderas för:
Kompisresa Personer med funktionshinder
Äldre resenärer Familjer med småbarn
Större grupper Personer med husdjur
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
  • Fick du tillbaka depositionen i tid?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
apr 16 2015
This most interesting European guy-on-the-move only stayed here for a couple of weeks; he was very busy indeed! He had several family and visitors stop in here, but all were well behaved and quite nice folks! Alberto was/is an interesting guy, and we appreciate his nice words (in spanish!) concerning his stay with us!!! ((-:
-Papa Gregg
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera