“The Place to Saty in Granada!”
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
4 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

97 omdömen
20 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 42 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 12 november 2014 för en vistelse i oktober 2014
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Datum för vistelsen: oktober 2014
Hur lätt var det att boka verksamheten? Hur lätt var det att hämta nyckeln/få tillträde till verksamheten?
Hotellets skick på det stora hela Sängar och madrasser
Kök och redskap Rent badrum
Andra lokaler och bekvämligheter Service
Gillade mest: location, amenities
Gillade minst: nothing
Resegrupp: Vänner
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Rekommenderas för:
Kompisresa Personer med funktionshinder
Äldre resenärer Familjer med småbarn
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
  • Fick du tillbaka depositionen i tid?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
mar 5 2015
Happy you enjoyed your visit to Casa Blanca and Granada. It's great that you were able to have those big family dinners. It's a good space for that. Two years in a row now we've served sit-down dinners for a week to a group of 40+ volunteer dentists and the house easily accommodated them too. Glad you had fun and we hope you come back again. Guillermo
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera