“Gott och trevligt”
Omdöme om Sun and Soul

Sun and Soul
Rankad som nr 130 av 321 Restauranger i Koh Chang
Omdömet skrevs 2 februari 2020

God Thaimat. Bra priser, underbar miljö. Platser både i restaurangen och på kvällen också på stranden.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Susanne E

Omdömet skrevs 20 december 2019

Vi åt god mexikansk mat, vi fick ett bra bemötande av en tjej som var uppmärksam och hjälpsam, gott, härlig miljö på stranden. Prisvärt.

Datum för besöket: december 2019
Tack efvas2015
Omdömet skrevs 19 april 2019 från mobil enhet

Fint läge på stranden som många andra restauranger på Koh Chang. Vi åt pizza med skaldjur och ananas, helt ok. Bruchettan, det var en brödbit med salsa på så den var inte ok. Nachos med kött var det bästa. Musslor var ok. Pommes med cheddarost var också ok.

Helheten ok men ganska dyrt!

Fint med eldshow på stranden.

Datum för besöket: april 2019
Tack LinnP83
Omdömet skrevs 13 mars 2019 från mobil enhet

Vi var ett sällskap på 11 personer varav fem barn!
Mysigt läge nere på stranden med livemusik och en eldshow på stranden.

Goda drinkar och bra service! Personalen var väldigt barnvänliga och kom med leksaker åt barnen.

Fantastiskt god mat även om den kom in i omgångar, hade varit värda ett högre betyg om alla fick äta samtidigt!

Nu blir de nog bara en stark 3++ till dem :-)

Datum för besöket: mars 2019
Tack LeSteffen
Omdömet skrevs 21 februari 2019

Kan varmt rekommendera denna restaurang, så fantastiskt god mat, bra service. Många olika rätter att välja på. Finns något att äta för alla. Bra priser, man kan äta flera rätter utan att plånboken blir tom. Vi åt där två kvällar i rad, fantastiskt gott. Trevliga ägare. Åker vi till Koh Chang någon fler gång så blir det bara mat på detta ställe.

Datum för besöket: januari 2019
Tack Eva R

Resenärer som tittade på Sun and Soul tittade också på

Koh Chang, Trat Province

Besökt Sun and Soul? Berätta vad du tyckte!