“Restaurang med stor mysfaktor.”

Blue Lagoon Restaurant
Rankad som nr 23 av 281 Restauranger i Koh Chang
Kök: Thailändskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 26 februari 2018

Restaurangen har bästa Massaman curry! Läget vid floden fantastiskt vackert med alla ljus. Välj bord där du sitter med floden under dig.

Tack hgn666

Omdömet skrevs 14 februari 2018 från mobil enhet

Jättehärlig och relaxed restaurang. Vi satt ovanför vattnet och åt en god lunch. Tips att beställa ”kycklingkuddar” som verkligen var supergoda. Vår yngsta dotter låg i hängmattan som fanns tillgänglig vid matbordet. Väldigt uppskattat av barnen. Det går att gå via stranden upp till restaurangen om man inte vill ta taxi.

Tack Frida I
Omdömet skrevs 26 januari 2018 från mobil enhet

Jag och min familj med två barn på 5 och 7 år har varit där 6 ggr på 3 veckor och jag och min man älskar det! Maten, upplägget, atmosfären och lugnet. Barnen gillar det också förutom maten. Så de kunde ha någon mer barnrätt på menyn utöver det som finns i dag. Det de gillar är lekhörnan och hängmattorna, det blå riset och efterrätterna.
De borde ha något bättre system då man ska betala, vi har fått vänta lite för länge på notan vid några tillfällen men inget större problem! Vi kommer definitivt att komma tillbaka några gånger innan semestern är slut.

Tack Rebecka W
Omdömet skrevs 8 januari 2018 från mobil enhet

Ligger väldigt fint och mysigt vid floden. Genomtänkt meny som är ovanligt genomtänkt och indelad i olika sektioner med rekommendationer. Maten är snyggt upplagd men tyvärr inget som sticker ut. Finns godare thaimat på andra ställen. Man går hit här för miljön.

Tack JohanTegner
djukbaa, Public Relations Manager på Blue Lagoon Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 10 januari 2018

Hi Johan,
Many thanks for taking the time to leave a review about the Blue Lagoon Restaurant. We appreciate your feedback about the cozy atmosphere and are very sorry to hear that our Thai fusion style restaurant didn't meet with all your expectations. We are constantly improving the menu with our 3 high-quality chefs from Cambodia, Thailand and France and will thus make sure to take your feedback into account.

Omdömet skrevs 11 september 2017 från mobil enhet

En upplevelse miljön helt fantastisk maten god rekommenderar varmt stället. Ett härligt reseminne att ha med sig från Koh Chang. Passa på att åka så du ser stället även bär det är ljust ute.

Tack Ella E

Resenärer som tittade på Blue Lagoon Restaurant tittade också på

Koh Chang, Trat Province

Besökt Blue Lagoon Restaurant? Berätta vad du tyckte!