“Okej men inte WOW! ”

Rankad som nr 6 av 304 Restauranger i Koh Chang
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 25 februari 2016 från mobil enhet

Fin restaurang dock inge folk när vi var där men vi var så hungriga och läste att det var ett bra pizza ställe.
Nå det blev en besvikelse för pizzorna var inte färdiggräddade. Degen kändes konstgjord. Vi åt runtom det degiga, vi var för hungriga för att klaga. Bra service och personalen väldigt vänliga. Priset på pizzorna låg på över 260 bath. Kanske inte så värt.

Datum för besöket: februari 2016
Tack GabriellaN77

Omdömet skrevs 6 februari 2016

Vi besökte denna restaurang vid 2 tillfällen på vår semester. Vi kom obokade med 8 personer och blev mycket väl mottagna av väldigt trevlig personal. Vi åt bruchetta, olika pastarätter, pizza och desserter och allt var av mkt hög klass överlag. Den personal som tog hand om oss talade mkt bra engelska och fanns hela tiden på plats och kollade så allt var tillbelåtenhet. Vill ni äta riktigt bra italiensk mat och bli mycket väl omhändertagna så rekommenderar jag att åka hit!

Datum för besöket: februari 2016
Tack Divers60
Omdömet skrevs 16 januari 2016

Vå åt vid denna italienska restaurang två kvällar. Vi var två familjer, sammanslaget åtta personer. Vi var mycket nöjda med den service som de gav och det var mycket välsmakande mat. Enda nackdelen skulle kunna vara om ni går dit något senare på kvällen med mindre barn och tar en promenad från "centrum av White Sand beach" för det ligger många barer efter vägen och barnen kan få råka se ett och annat som man kan bespara dem så ta en taxi om ni vill undvika detta. Kan varmt rekommendera stället förövrigt :-)

Datum för besöket: januari 2016
Tack kuddkramaren
Omdömet skrevs 7 januari 2016 från mobil enhet

Detta var den tredje italienska restaurangen vi provade, denna slår helt klart La Dolce Vita och Kascha. Även denna ligger på White Sand.
Vi åt antipasto , pasta och drack 1/2 karaff vin samt vatten. Avslutade med espresso och grappa samt Limoncello . Mycket prisvärt ! Lite billigare än de andra italienarna vi åt på.
Man kunde välja med att sitta inne i AC rum eller ute vilket är en mycket trevlig service . Vi valde att sitta ute. Väldigt mysig restaurang, där de sittplatserna ute var i lite olika nivåer.
De har även café med hembakat.
Förstod att de även har de thailändska köket på menyn.
Helt klart värt att prova denna restaurang.

Datum för besöket: januari 2016
Tack Sakar69
Omdömet skrevs 11 januari 2015 från mobil enhet

Vi var ett gäng på 12 pers som hade bokat bord här men när vi kom dit hade de blivit något fel med vår bokning. Så de va fullbokat, men de var inga problem dom ursäktade sig å fixade ihop ett bord till oss.
För att vara så stor skara med personer tycker jag dom skötte detta perfekt. Allt från beställning till betalning. Inget som strulade ( får väl tillägga, att de brukar bli lite problem när man är såhär många och ska äta olika och betala var för sig ). Ett ställe jag rekommenderar :)

Tack Fredrik S

Resenärer som tittade på Ciao Koh Chang tittade också på

Koh Chang, Trat Province

Besökt Ciao Koh Chang? Berätta vad du tyckte!