“god mat, prisvärt, bra massage”
Omdöme om Pilot Bar

Pilot Bar
Rankad som nr 29 av 292 Restauranger i Koh Chang
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Lunch, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Lunch, Bokningar
Omdömet skrevs 5 oktober 2018 från mobil enhet

andra dagen vi är här ... ligger precis på stranden, sköna strandbäddar, vällagad och god mat, och den thai-massage vi tog var jätteskön ... kan varmt rekommendera Pilot bar! prisvärt är det också!

Datum för besöket: oktober 2018
Tack Sverker H

Omdömet skrevs 27 januari 2018

Hit åker vi gärna och tillbringar dagen på solsäng eller i en solstol. Trevligt upplägg med personal som tar upp beställning när du sitter i din solstol och du betalar när du lämnar Pilot vid dagens slut. Maten är mycket god! Det tar ibland lite tid att få maten men det står det om i menyn där de poängterar att de inte är en snabbmatsrestaurang.

Datum för besöket: januari 2018
Tack Anneli F
Omdömet skrevs 10 januari 2018 från mobil enhet

Ok mat och bra service. Men inget speciellt, standard mat, ofräscha toaletter dålig strand. Finns betydligt bättre ställen på Koh Chang.

Datum för besöket: januari 2018
Tack JohanTegner
Omdömet skrevs 5 november 2017 från mobil enhet

Här är ett favoritställe - absolut!

God mat och svalkande fruktshaker, serveras under träden på stranden av trevlig och hårt arbetade personal.
Mycket goda rätter med seafood!

Datum för besöket: november 2017
Tack 634CarinaM
Omdömet skrevs 16 februari 2017 från mobil enhet

Ligger på Klong Prao beach
Trevlig personal som jobbar långa dagar
Ätit både lunch och middag här, maten tar lång tid vilket är bra allt görs från scratch kokosmjölken smakar verkligen hemgjord
Papaya salladen är mkt god och allt är mkt prisvärt för Thailand

Datum för besöket: februari 2017
Tack 489ullah

Resenärer som tittade på Pilot Bar tittade också på

Koh Chang, Trat Province

Besökt Pilot Bar? Berätta vad du tyckte!