“Väldigt god Indisk mat som”

Indian Chef Restaurant
Rankad som nr 85 av 321 Restauranger i Koh Chang
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Väldigt god Indisk mat som hela familjen tyckte var god. Även trevlig service. Hit går vi gärna tillbaka

Datum för besöket: februari 2020
Tack elizabethkG5999OA

Omdömet skrevs 14 februari 2019 från mobil enhet

Missa inte att äta här!!! Fantastiskt god indisk mat, underbara smaker. Gör inte misstaget att gå förbi då restaurangen inte ser så inbjudande ut. Det kan vara den godaste indiska mat vi ätit. När vi väl hittade hit under vår semester återkom vi flera kvällar. Verkligen högsta betyg på maten även om det inte är någon högre mysfaktor på själva restaurangen. Personalen är trevliga och tillmötesgående.

Datum för besöket: februari 2019
Tack Petra N
Omdömet skrevs 24 december 2018 från mobil enhet

Kanske inte den mysigaste belysningen men denna höga kvalitet hittar man inte på indiska restauranger i stockholm. Maten får 10/10

Datum för besöket: december 2018

Resenärer som tittade på Indian Chef Restaurant tittade också på

Koh Chang, Trat Province
Koh Chang, Trat Province

Ko Chang Tai, Koh Chang

Besökt Indian Chef Restaurant? Berätta vad du tyckte!