Omdömet skrevs 14 februari 2017 från mobil enhet

Rummen ligger väldigt fint och lummigt när man kommit in på området som är litet och vackert med trädäck som man tar sig runt på kring området. Personalen är hjälpsam och trevligt och hjälpte oss bland annat att boka vår båt till Koh Mak.

Rummen är också otroligt vackra och fräscha och vi kunde inte varit mer nöjda med rummet. Stort badrum med allt man behöver. Stranden är den mysigaste med träd, gungor och hus man kan ligga i om man som vi inte är några som gärna pressar på stranden men gärna slappar i skuggan på den.

Frukosten är inte så stor, men god!

Hotellet ligger också på en trevlig gata med många bra restauranger så man måste inte äta på hotellet. Vi skulle gärna komma tillbaka hit.

Bodde här: februari 2017, reste som ett par
Tack Caroline H
gmhans, General Manager på Gajapuri Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 17 februari 2017

Dear Guest

Thank you very much for your excellent comments.

It would be with pleasure welcoming you again at Gajapuri Resort & Spa.

Omdömet skrevs 5 november 2016 från mobil enhet

Trevligt och lugnt hotell! Mycket hjälpsam och trevlig personal super bra frukost!
Stor pool även för barnfamiljer, vi hade den helt för oss själva! Maten i restauranger var ganska dyr, finns massor med trevliga ställen på gatan precis utanför.

Bodde här: november 2016, reste med familjen
Tack Hanna W
gmhans, General Manager på Gajapuri Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 9 januari 2017

Dear Guest

Many thanks for you review, which we appreciate very much.

Our rates at Chaan Gaja Beach Restaurant might be a little bit higher compared with street restaurant but kindly do not forget that we are paying Tax and Service charge, what some eateries with lower prices not do.

Omdömet skrevs 5 november 2016 från mobil enhet

Trevligt och mkt lugnt hotell! Otroligt vänlig personal! Vi hade poolen som var till för barnen alldeles själv. Den var stor och fin.
Frukosten var toppen! Allt man ville ha. Lugn och ro! En liten oas.

Bodde här: november 2016, reste med familjen
Tack Hanna W
gmhans, General Manager på Gajapuri Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 9 november 2016

Dear Guest

Many thanks for your favorable review, which we appreciate very much.

Gajapuri Resort & Spa has 2 large pools, one for adults only and one where children are very welcomed.

Omdömet skrevs 25 augusti 2016

Bra rum, bra anläggning, bra restaurang, men dyrt. Och personalen var lite för på, lite för påstridiga. Ville gärna tjata på oss tjänster, som t.ex anläggningens taxi tillbaka till Bangkok, eller att hyra ut en motorcykel. Dåligt också att familjer med barn under 16 inte fick hyra Lanai De Luxe.

Tips för att välja rum: Bra, bekvämt men dyrt och det går inte att bada vid stranden, för stenigt.
  • Bodde här: juli 2016, reste med familjen
Tack MikaelSundsvall
gmhans, General Manager på Gajapuri Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 7 september 2016

Dear Guest

Many thanks for your review.

Children below the age of 16 are very welcome in Gajapuri part which has its on pool and leisure facilities.

To make guests aware of our additional services is a duty of our employees. However, it should not be done in a persisting manner. Sorry about that. We will improve the up sale procedures.

Omdömet skrevs 3 mars 2016 från mobil enhet

Vilket fantastiskt boende! Har varit på Koh Chang flera gånger men det här är definitivt det bästa hotellet jag bott på! En grönskande lugn och fräsch oas med mycket trevlig och hjälpsam personal. Jag och min sambo bodde först 3 nätter i lanai deluxe room vilket var jättebra. Snyggt inrett litet trähus vilket var mycket rent o fräscht. Modernt, men i gammaldags stil och otroligt charmigt. Därefter spenderade vi 3 nätter i en poolvilla vilket var helt outstanding! Rena drömmen! Helt privat med egen pool utan insyn överhuvudtaget.
Maten på hotellets restaurang var riktigt god, men vill man prova något annat går man bara ut på den lilla gatan utanför. Här finns massor av bra o mysiga restauranger.
Vi kommer definitivt tillbaka!!

Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Tack fridelina
gmhans, General Manager på Gajapuri Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 9 mars 2016

Dear Guest

Many thanks for your excellent review.

It would be with big pleasure welcoming you again at GajaPuri Resort & Spa.

With warm regards