“Underbart strandläge!”
andra resenärer har bokat det här boendet

Omdöme om Beachfront Villa

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

2 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Underbart strandläge!”
Omdömet skrevs 27 februari 2017 för en vistelse i februari 2017
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Vi är en familj med två barn, 2 år, 5 år och boendet funkade mycket bra för oss alla. Bostaden ligger fantastiskt bra med en långgrund strand precis framför dörren. Många palmer ger skyddande skugga, så barnen kan leka i trädgården.
Det finns tre bra sovrum. Ett använde vi dock inte alls (hade stenhård säng). De andra sängarna är dock bra. Köket är välutrustat och vi lagade en del mat själva åt barnen. I området finns två förhållandevis dyra restauranger med ok mat. Man kan ta take away och äta i sin egen trädgård = underbart med rastlösa barn.
Den gemensamma poolen är underbar och funkar för de flesta åldrar tack vare nivåskillnader i botten. Sammantaget ett fantastiskt semesterboende där man känner sig 100% trygg. Städning mm funkar hur bra som helst.

MEN... till att börja med blev vi lovade att en barnstol och spjälsäng skulle finnas i bostaden, vilket det inte gjorde. Vi löste det genom att hyra en barnstol och 2-åringen sov bra i en av husets stora sängar. Helt ok.

Dessutom upplevde vi en unken lukt i flera av kökets skåp och i ett sovrum - möjligen en gammal fuktskada? Den var rätt så skarp, men som tur är har man fönstren öppna nästan jämt.

Hängmattan var trasig och hängde i urgamla rep som var som tunna trådar. Den var helt oanvändbar - vilket var en stor besvikelse för våra två barn som verkligen ville mysa i den.

Boendet funkar för en familj om 4, men är ni 6 personer räcker sängar men inte möblemanget. Köksbordet är stort men har bara fyra stolar - vilket ju blir problematiskt om man är fler.

Utebordet är litet, vilket är bekymmersamt när man är fyra som vill äta ute i den fantastiska trädgården . Det finns förvisso fyra stolar, men en är en fällstol och ytterligare en är trasig i sitsen och går bara att använda av lättare personer (som barn). Är ni bara två så funkar det dock alldeles utmärkt. Det finns två fina solsängar.

Vi saknade ett ställ att hänga blöta kläder på, men det fanns många träd med grenar som fick stå till tjänst.

Vi rekommenderar sammantaget bostaden, men kan tyvärr inte ge fullt betyg pga de brister vi upplevde i möblemang, framförallt utomhus, samt lukten.

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera