Omdömet skrevs 2 januari 2020 från mobil enhet

Vi var en vecka på Cookies över nyår. Vi hade två dubbelrum (ett deluxe och ett superior), båda med havsutsikt. Generellt så är anläggningen och rummen i ganska slitna och skulle må bra av en uppfräschning, men de fyller sin funktion. AC fungerade och sängarna var ok för att vara Asien. Om ni väljer Cookies så se till att hamna på den sidan som är mot havet och inte på andra sidan vägen.
Vi trivdes bra och läget är mycket bra.

+ Läget

- WiFi (verkligen usel)

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack joakimh371
Omdömet skrevs 17 januari 2019 från mobil enhet

Vi var 9 st som bodde på cookies, 20/12-18-2/1-19, som ligger vid white sand beach.
Det var ett slitet hotell med fungerade bra att sova i. Vi hade våra rum på bergssidan och man var tvungen att gå över vägen för att komma till stranden. Det gjorde inget för våran del.
Stranden var fantastisk.
Frukosten var väl inte den bästa men det fanns typ det nödvändigaste...
Jag hade kunnat boka det igen

Datum för vistelsen: december 2018
Tack Marhal67
Omdömet skrevs 7 december 2018

+Läget

-Dålig frukost
-Rummen dåliga för vad man betalar för - speciellt bergssidan är bedrövlig och vi fick lov att uppgradera till strandsidan första dagen
-Wifi helt oanvändbart om du inte befinner dig vid poolen

Rumstips: Välj ENDAST seaside
Datum för vistelsen: december 2018
Tack pontus913
Omdömet skrevs 4 maj 2018 från mobil enhet

Bästa läget! Detta var andra gången vi bodde på Cookies. Första gången var 2015. Hotellet är enkelt och läget är suveränt. Hotellets allmänna utrymmen hade blivit lite slitna sen vi var där första gången. Rummen är helt okej för det priset man betalar. Personalen är dålig på engelska men så familjära och mysiga. Man trivs lätt på cookies. Rummen på beach side är att föredra och vi har båda gångerna bott på bottenplan. Poolen är enkel (men aldrig full av folk) och tyvärr är det inte så många solosängar vid den. Men stranden ligger 3m ifrån poolen så det går ingen nöd på en. Vi gillar Cookies. Ingen lyx men mysfaktorn är hög. Massagetjejerna är underbara!

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack fruknutsson
Omdömet skrevs 11 februari 2018 från mobil enhet

Det positiva är läget !
Slitna rum, dålig städning, usel frukost... ingen yougurt, ost, eller köttpålägg.... torra grönsaker och frukt
Poolområdet 70 tal, trasiga plattor i poolen, solsängar murkna, parasoller trasiga och nerkletade med allt möjligt.... personalen tråkiga och dåliga på engelska

Datum för vistelsen: februari 2018
Tack Rajfax