“Amazing getaway choice!!!”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Omdömen från våra medlemmar

Utmärkt - baserat på 1 omdöme

Omdömen från våra medlemmar

Omdömet skrevs 3 januari 2018 för en vistelse i december 2017

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
jan 5 2018
Thanks so much for the great review. We strive to make your stay as comfortable and stress free as possible.
We are glad you had a great time and are welcome back anytime. Definitely come back in the summmer so you can enjoy the lake.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera