“Beautiful new house very close to beach”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Carnegie, Pennsylvania
1 omdöme
Omdömet skrevs 12 augusti 2020 för en vistelse i augusti 2020

Datum för vistelsen: augusti 2020
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
sep 15 2020
Thank you so much for your kind words!
Rsyetters
1 omdöme
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
Omdömet skrevs 3 augusti 2020 för en vistelse i juli 2020
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Datum för vistelsen: juli 2020
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
aug 4 2020
Thank you so much! It was a pleasure to host you and we look forward to seeing you next time!
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera