“Väldigt god libanesisk mat”
Omdöme om Balkonen

Balkonen
Rankad som nr 27 av 306 Restauranger i Playa de las Americas
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Åt här vid två tillfällen under vår resa, första gången pizza och en tallrik med diverse libanesiska små rätter. Pizzan var inte så märkvärdig men åh så god den libanesiska maten var! Nästa gång beställde sambon lamm och jag som är vegetarian beställde lite smårätter. Båda två vart väldigt nöjda och rekommenderar andra att beställa från den libanesiska listan om ni äter på den här restaurangen.

Tack Victoria A

Omdömet skrevs 26 januari 2018 från mobil enhet

Testade libanesisk mat för första gången och blev överraskad för det var mycket bra mat. Det ligger inte så trevlig bredvid en rondell men man kan sitta längre in om man vill få det lugnt.

Tack clarkmr
Omdömet skrevs 20 januari 2018 från mobil enhet

Vi tog massa smårätter av den libanesiska menyn och allt smakade utsökt!! Nästan 5 av 5 stjärnor. Mkt bra service också. Blir ett nytt besök nästa år!

Tack Maja S
Omdömet skrevs 21 oktober 2017 från mobil enhet

Då vi bara äter efter omdömen på TripAdvisor så blev vi nyfikna på denna. Aldrig ätit libanesisk mat. Fanns dock annat att välja på med. Efter råd från servitören beställde vi in 6 libanesiska rätter som vi delade på. Fantastisk mat och service. Kan varmt rekommenderas

Tack Lantzan
Omdömet skrevs 21 oktober 2017 från mobil enhet

Fin semester vecka,aldrig ätit Libanesiskt. Inget märkvärdigt lokalmässigt,men vilket ställe. Fin trevlig skojig personal!Och vilken mat,tog in 6 rätter och delade på oss fyra,vällagat lagom starkt,fantastiskt gott. Och inte några stora pengar heller. Ett av de bättre restauranger jag varit på!

Tack Erik S

Resenärer som tittade på Balkonen tittade också på

Arona, Teneriffa

Los Cristianos, Arona

Playa de las Americas, Teneriffa

Besökt Balkonen? Berätta vad du tyckte!