Hotel Sir Anthony(Playa de las Americas)
  • Fri parkering
H10 Las Palmeras(Playa de las Americas)
  • Fri parkering
Cleopatra Palace Hotel(Playa de las Americas)
  • Fri parkering
Europe Villa Cortes(Playa de las Americas)
  • Frukost ingår
  • Pool
Gran Oasis Resort(Playa de las Americas)
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 174 US$/natt.

Iberostar Las Dalias(Playa de las Americas)
  • Pool
Mediterranean Palace Hotel(Playa de las Americas)
  • Fri parkering
Palm Beach Tenerife(Playa de las Americas)
  • Precis vid stranden
Green Garden Resort & Suites(Playa de las Americas)
Omdömet skrevs 19 mars 2018

Jättebra läge på hotellet nära både centrum och strand. Men hotellet standard på Ving som sa 4 stjärnor levde det inte upp till. Rummen kändes lite gamla och enkla, badrummet likaså. Vi tog all inclusive och var inte dålig men vi tröttnade typ dag 2, så blev restaurang på kvällen resten av veckan och några luncher. Ska säga vi har tagit det på andra ställen men inte ätit så mycket ute som nu. Men nu låter jag negativ men vi var rätt så nöjda ändå då vi fick perfekt läge på rummet med kvälls sol och det var helt ok om det hade varit 3 stjärnor. Ren och fräscht annars på hotellet men rätt lyhört.

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
1  Tack Jonas A
Omdömet skrevs 12 mars 2018

Mycket trevlig lägenhet,med toppenbra läge,nära till stranden,och ändå mitt i centrum,med butiker och restauranger , vår lägenhet var i två plan,sov och badrum på övervåningen ,här fanns gott om skåp och garderober,enda nackdelen var dåligt tryck i handduschen, men takduschen var helt ok. Vardagsrum o kök var bra utrustade,några svenska kanaler på tv.

Tips för att välja rum: Såg havet och staden från balkongen.
Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack ingwahl
Omdömet skrevs 18 februari 2018 från mobil enhet

Bra läge precis vid Vistas stranden. Välutrustade lägenheter med ok sängar och 2 kuddar i varje säng. Hade stor balkong mot sidogata som var perfekt. Stort poolområde, solstolarna gamla och obekväma. Skuggnät över barnpoolen. Hittade ingen hiss ner till poolområdet som ligger 1 våning ner från gatuplanet, men det kanske finns. Kolla innan om du har svårt med trappor.

Bodde här: februari 2018, reste med vänner
Tack Ingela_T123
Omdömet skrevs 12 februari 2018

Trevlig familjehotell med trevlig personal. Men att det skall vara så svårt att få hjälp med trycket till duschen är oacceptabelt. Var 4 par men endast vi hade dåligt tryck i duschen. Bad om hjälp minst 5ggr. och det enda vaktmästaren gjorde var att byta munstycken! Man behöver bara rensa ventilerna och voila så får man upp trycket. Annars är det helt ok.

Tips för att välja rum: Kolla vattentrycket annars kräv ett nytt rum!
  • Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack luislovgrenrivera
Omdömet skrevs 10 februari 2018

Kanonläge vid stranden , stort Hotell men kanske lite slitet.. Personal suveränt bra på alla nivåer. Trevliga uppmärksamma. Massor med mat både till frukost och andra tillfällen. investerar man i renovering så blir det ett fantastiskt Hotel, förutsättningarna finns, manegen är krattad.

• Bodde här: januari 2018, reste med vänner
Tack Åke S