Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Agneta B
Vuxenhotell
Omdöme om Coral Ocean View
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 17 mars 2022
Underbar personal och en fantastisk kvinna som leder dem!

Härlig takterass med bubbelpool.

Allt fanns, som man vill ha, vid frukosten. Vi hade ej "all inclusive" utan gick ut på kvällen. Fick tips från personalen på trevliga ställen. Generös inställning till att man
vill äta utanför hotellet.

Detta hotell rekommenderas varmt!
Datum för vistelsen: mars 2022
Tips för att välja rum: Best floor is nine
5,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
2 082 kr
    1 523 kr
  • travelup.com
    1 269 kr
    1 881 kr
1.5 km från Coral Ocean View
  • Skyscanner.com
    1 847 kr
    2 130 kr
1.8 km från Coral Ocean View
2 199 kr
Ingen förskottsbetalning krävs
    1 961 kr
    2 200 kr
    2 200 kr
1.2 km från Coral Ocean View
1 571 kr
  • Algotels
    1 358 kr
  • Vio.com
0.8 km från Coral Ocean View
1 536 kr
  • Selenta
    1 933 kr
    1 855 kr
    2 066 kr
1.8 km från Coral Ocean View
1 629 kr
Ingen förskottsbetalning krävs
    1 629 kr
  • ZenHotels.com
    1 397 kr
    1 630 kr
0.9 km från Coral Ocean View
Skyscanner.com
76 373 kr
    77 007 kr
  • Agoda.com
    76 384 kr
  • StayForLong
1.5 km från Coral Ocean View
Visa fler hotell i Playa de las Americas
Omdömet skrevs 14 mars 2022 från mobil enhet

Otroligt trevlig och serviceminded personal överallt. Rent och fräscht hotell med bra läge, precis vid stor busstation och även nära att ta sig ner till de fina strandpromenaderna. Bra mat men tyvärr ingen bra var hållning på buffén. Ett stort minus för att grannarna på båda sidor rökte på sina balkonger, trodde inte sånt förekom längre.....

Datum för vistelsen: mars 2022
Restyp: Reste ensam
Tack 425kirstenh
Omdömet skrevs 28 januari 2022

Varm och solig vecka med boende i två rums lägenhet och stor balkong högt upp med fin utsikt.
Trivsamt boende och trevlig personal som gjorde att veckan blev som vi önskade oss.
Kommer troligtvis att återvända.

Datum för vistelsen: januari 2022
Tack CapricornusXII
Omdömet skrevs 7 december 2021 från mobil enhet

Bra läge. Rent o snyggt. Sköna sängar. Såg nyrenoverat ut.
Bra utbud på gruppassen o gymmet.
Jobbig musik i baren, typ jazzmusik.
Lite störd av busstationen på andra sidan vägen. Lyhört.
Härlig vecka.

Datum för vistelsen: november 2021
Tack Majalilldal
Omdömet skrevs 20 november 2021 från mobil enhet

Teneriffa har underbart klimat därför återkommer vi år efter år. Hotellet är ett sk ”vuxenhotell” och har bästa läget samt ligger nära busstationen så det blir enkelt att göra egna utflykter. Personalen är hjälpsamma o trevliga med bra service. Rent och fint på rummen.

Datum för vistelsen: oktober 2021
Tack Quest20514702600
Omdömet skrevs 8 mars 2020

Väldigt tillmötesgående, vänlig och hjälpsam personal i receptionen! Funktionellt och trevligt rum, t ex fanns det tillräckligt med köksredskap o d för vår självhushållning. Vidare mycket trevlig och duktig städpersonal, som även de gick utmärkt att fråga om saker, be om hjälp, osv., en del av dem upplevde vi lite som "ambassadörer" för hotellet = bra PR för hotellet! Trevligt med den delvis levande musik som dagligen och sent på dagen bjöds på utanför bl a reception och restaurang. Vi upplevde heller inte detta som störande från rummet/balkongen. Bra restaurant med stort, lockande utbud av maträtter.

Mindre bra: Störande med trafiken (och tillfälligt vägarbete just då!) på gatan ovanför om dörren var öppen och om man vistades på balkongen.

I övrigt; Om du gillar coregympapass i (för egen del) rätt hårt tempo, lite "militäriskt" ledd med hög röst, och verkligen vill TA UT dig (för magmusklerna framförallt på just den typen av pass!), så pröva detta gärna isf! Inte rätt och lite för tufft för min del dock, hade en rejäl träningsvärk sedan, med kulmen ca 3 dagar efteråt, men var en erfarenhet rikare iaf...

Rumstips: Eftertraktat hotell, behöver därför bokas långt i förväg!
Datum för vistelsen: januari 2020
Tack 232hansl