“Både och...”
Omdöme om prime steak house

prime steak house
Rankad som nr 60 av 293 Restauranger i Playa de las Americas
Omdömet skrevs 3 juli 2017 från mobil enhet

Vi, 14 personer, kom när det var som mest folk, de ordnade ändå ett bord åt oss efter några minuters väntan, toppen! De flesta var nöjda med maten men några fick bränd fläskfilé o segt kött på grillspettet. Bra priser o serviceinriktad personal!

Tack Margan50

Omdömet skrevs 10 april 2017 från mobil enhet

En härlig middag. Bra service god mat och köttbitar som gör att man vill komma tillbaka så snart som möjligt. Bra priser också!

Tack Andreas T
gourmetland, Director Comercial på prime steak house, svarade på det här omdömetSvarade 9 maj 2017

muchas gracias por su comentario esperamos volver a verles

Omdömet skrevs 4 april 2017 från mobil enhet

En bra restaurang där hela familjen blev nöja. Vällagad mat och trevlig personal. Restaurangen ligger en trappa upp.

Tack hassebrasse
gourmetland, Director Comercial på prime steak house, svarade på det här omdömetSvarade 10 april 2017

gracias por su comentario esperamos volver a verles

Omdömet skrevs 30 mars 2017

Mycket trevlig restaurang med god mat och trevlig personal. Det finns mycket att välja på på menyn och priserna är humana.

Tack Kerstin J

gracias por su comentario esperamos volver a verles

Omdömet skrevs 7 november 2016

Min man och jag letade efter nåt att äta som både verkade gott och var prisvärt. Vi hittade denna restaurang som verkade fullsatt men efter en kort stund blev vi välkomnade in och vi beställer nåt att dricka, då får maken ett samtal från min bror och svägerska som står utanför vårt hotell och vi kollar om det går att fixa plats till dom oxå ..inga problem, sen kom maten in och vi fyra beställde olika rätter och alla var supernöjda med maten. Trevlig personal, fin mat, bra bemötande. Vi återkommer med sannolikhet.

Tack Marie F
gourmetland, Director Comercial på prime steak house, svarade på det här omdömetSvarade 3 januari 2017

gracias por su comentario

Resenärer som tittade på prime steak house tittade också på

Playa de las Americas, Teneriffa

Besökt prime steak house? Berätta vad du tyckte!