Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Kristina O

Trevligt vuxenhotell

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 19 feb. 2024från mobil enhet
Trevligt hotell , bra frukost .
Bra poolsängar men hälften i skuggan .
Uppvärmd pool till ca 26 grader .
Nära att gå till stranden .
Gångavstånd till Siam Mall mycket shopping både billigt och dyrt ,billiga Asien restauranger .
............
Datum för vistelsen: februari 2024
Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
Julie Zanatta, General ManagerVanilla Garden Boutique Hotel, svarade på det här omdömet
Svarade 21 feb. 2024
Dear Kristina,

We deeply appreciate that you have sent your review about your vacation at Vanilla Garden****.

We are glad that you found the location of our hotel convenient and that you enjoyed the service we offer in the restaurant.

We hope to see you again
Thank you so much
    68 110 kr
    75 987 kr
Visa fler hotell i Playa de las Americas
Omdömet skrevs 25 april 2023

Ett mysigt hotell inte långt från stranden.
Hyfsat stort rum.
Har varit här flera gånger eftersom man blir så väl omhändertagen.
Finns en del trappor men även hiss.
Fördel att det är 16 års gräns.
Kan vara lite trångt vid den mysiga polen men det är ju inte långt till stranden

Datum för vistelsen: december 2022
Tack annemariea427
Julie Zanatta, Director General på Vanilla Garden Boutique Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 28 juli 2023

Dear Ann Marie,

I would like to convey you our deepest gratitude for having taken the time to leave your review after your holiday in Vanilla Garden****.

We are also glad to find out that you enjoyed your stay with us and that the service was up to your expectations.

We hope to see you back very soon.
Thank you very much

Omdömet skrevs 7 mars 2023

Ett hotell helt i vår smak. Lugnt med enbart vuxna gäster. Personalen alltid trevlig och hjälpsam. Frukosten fantastisk. Vi åt även en kväll i à la cartedelen av restaurangen och det var mycket gott. Rummen välutrustade och alltid bra städade. Lite besvikna för vi hade bett om rum med poolutsikt och mycket sol, men fick ett rum alldeles bredvid baren så nästa gång ska vi nog vara lite mer specifika med vår önskan om rumsplacering. Mycket bra läge, men gångavstånd till det mesta.

Rumstips: Det lite märkliga beteendet med att köa för att lägga ut handdukar på solstolar för att markera för hela dagen är lite negativt.
Datum för vistelsen: februari 2023
Tack Monica L
Julie Zanatta, Director General på Vanilla Garden Boutique Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 10 mars 2023

Dear guests

We are delighted to know that Vanilla Garden**** lived up to your expectations and that you received the service you deserve.

We always do our best to satisfy the requests of our guests, but these are only requests, that is, they are not confirmed and are always subject to availability. But even when we can't satisfy them, they help us know what our guests like.

We hope to see you very soon and thank you very much!!!!

Omdömet skrevs 3 januari 2023

Vanilla Garden är väldigt trevligt med fina rum, god mat och ett fint poolområde. Det allra bästa med hotellet är ändå den fantastiska personalen, ända ifrån receptionen och hela vägen genom trädgård, matsal och den duktiga städpersonalen. Alla möter dig med ett leende! Vi har bott på VG tre gånger och har redan bokat nästa vistelse.

Rumstips: Använd porten bakom poolområdet, kliv ut och ta gångvägen till stranden i stället för att ligga vid poolen.
Datum för vistelsen: november 2022
Tack Storyteller296614
Julie Zanatta, Director General på Vanilla Garden Boutique Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 17 januari 2023

Dear guest,

What a pleasure to receive your wonderful comments!!

On behalf of all the staff at Vanilla Garden**** THANK YOU for highlighting the work and service we provide to our dear guests and that contribute to an unforgettable experience.

We are looking forward to seeing you here again

Thank you

Omdömet skrevs 24 februari 2020 från mobil enhet

Jättefint hotell mitt i smeten. Tyst och lugnt. Fina rum (vi har rum 206) in mot hotellet och nära bar och utgång. Tyst på nätterna och sköna sängar. Negativt är möjligen att det är lite trångt runt poolen men det är nära till stranden.
Glad och positiv personal.

Datum för vistelsen: februari 2020
1  Tack amo627
Julie Zanatta, Atención al cliente/recepción på Vanilla Garden Boutique Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 3 mars 2020

Dear guest,

We are very pleased that in the middle of the bustle of the beautiful Playa de Las Américas you have found your little haven of peace in our hotel, Vanilla Garden ****.

Thank you very much for having left your kind opinion of the holidays in our hotel.

We hope you are back soon!

Omdömet skrevs 26 januari 2020

+ Vänligt välkomnande
+ Bra städning varje dag
+ Frukosten bra och trevlig personal
+ Nära till Troya Beach via bakgrinden sen vänster rakt ner(tar typ 5 min)

- Vill man sola på hotellet vid poolen måste man bryta mot gyllene regeln. Lägga handduken kl.06:00 vilken vi inte gjorde. Väldigt dåligt placerad pool om man vill sola.
- Underhållningen på kvällen på hotellet vara ensidig och tråkig. Det var ett 18 + hotell med vuxna människor.

Mattips: Inne i gamla delen i Los Christianos finns en pärla som heter Raimond 1. Lokal spansk restaurang (paella) .Ligger vid kyrkan.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack pallec2020
JulieZanatta, Director de Recepción på Vanilla Garden Boutique Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 3 februari 2020

Dear Guest,

Thank you for sharing your review of your stay at Vanilla Garden Hotel****

Unfortunately in winter time as the sun is lower than in summer time the sun is not all day everywhere it's in the morning in a side of the hotel and in the afternoon on the oposite side but as there is plenty sunbeds in the pool, the jacuzzi area and in the solarium there is always a place to enjoy the sun.

I will transfer your comments to our staff and management

Should you want to come back, do not hesitate to contact us at info@vanillagardenhotel.com we will be more than happy to attend all your requests.

Best Regards