Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
“Utmärkt lägenhet med perfekt läge vid stranden”
andra resenärer har bokat det här boendet
Först till kvarn gäller för bokningar på det här boendet. Boka datumen innan de blir tagna
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
9 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Ge inte upp! Gör förfrågan om andra tillgängliga boenden som är precis som det här -
Visa alla tillgängliga boenden
Översikt
Andelslägenhet/lägenhet -
1 sovrum, 1 badrum, för 4
Playa de las Americas, Arona, Teneriffa, Kanarieöarna

Omdömen från våra medlemmar

Mycket bra - baserat på 9 omdömen
Skriv ett omdöme

Omdömen från våra medlemmar

MartinL65 ...
Malmö, Sverige
Nivå 2 Skribent
5 omdömen
“Utmärkt lägenhet med perfekt läge vid stranden”
Omdömet skrevs 4 januari 2018 för en vistelse i december 2017

Värutrustad och fräsch lägenhet. Ligger perfekt med direkt utgång till strandpromenaden och ett stenkast från de fina stränderna Playa de Las Vistas och Playa El Camison. Underbar terass med direkt utgång till poolområdet. Ägaren svarar direkt och allt praktiskt fungerade perfekt. Komplexet är mycket fint och det städas och röjs varje dag. Massor av restauranger i området. Skulle definitivt rekommendera detta boendet och kommer gärna igen.

Datum för vistelsen: december 2017
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
thebroons ...
Aberdeen, Storbritannien
Nivå 2 Skribent
6 omdömen
4 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 29 april 2018 för en vistelse i april 2018
1
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Google Visa maskinöversättningar

Datum för vistelsen: april 2018
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original
mintychoc ...
shrewsbury
Nivå 1 Skribent
2 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
Omdömet skrevs 25 mars 2017 för en vistelse i mars 2017
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Language Weaver Visa maskinöversättningar

Datum för vistelsen: mars 2017
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original
StellaNor ...
Stavanger, Norge
Nivå 3 Skribent
11 omdömen
3 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 15 november 2016 för en vistelse i oktober 2016
2
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Language Weaver Visa maskinöversättningar

Datum för vistelsen: oktober 2016
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original
Anna C
Northwich, Storbritannien
Nivå 2 Skribent
3 omdömen
3 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 21 november 2019 för en vistelse i november 2019
Google-översättning

Datum för vistelsen: november 2019
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Svar från företaget
feb 14 2020
Hello.
It’s a pity that my ex-guest had had such a bad experience staying at my place. I’m really sorry for anything which could be determinate as my fault. But now-on-day: following how the works go ahead and also staying myself with my family at the place twice along December and February, I’ve decided to write this reply... Just to avoid any incorrect conclusions about my attitude to my guests (which is important to me a lot), as well as about the living conditions and behavior of the guest, based on inaccurate data representation.
I prefer not to go into emotions - as a rule, they are uninformative and manipulate the opinions of others. Simple concrete facts:

The pool works were really approved at first for the end of the year November – December for 2-3 months. We were to be previously informed about the exact date of start, but unfortunately did not receive the aware note, so it was a surprise for me as well as for the guest. No lie neither tricks. …even more: as guest mention (supposedly basing on someone local person; which also coincided to my information to that day) the duration of works were of 2-3 months, but now known that it will be up to 5 months. Just some news coming along the works proceed.

The guest arrived on 31st Oct before our standard check-in hour as a favor from our side. The works started on 4th Nov. So, that was 5th day of holidays (not 3rd).

The worker's activity should start at 9:00. I’ve always asked to let me know if they start earlier to ask them to respect community rules.
I’ve never said that I did not understand why they “leave the complex early every morning and pay to use the facilities at other hotels or rent sunbeds on the beach …………as half of the pool was still available”. That´s not a truth: I perfectly understood that even available pool was not acceptable a lot while drilling, that´s why I proposed some compensation to be used also for renting of sunbeds on the beach. The reason of reproach that guests should to spend money for any some facilities at other hotels was a bit surprising for me, because our residence is a private one and does not have free facilities more than pools.

I spoke to other owners, which remained surprised about so-called free stay for next year. Discounts and compensations were (and are) used a lot because of pool works, but free stay in future…..?!! Each one who read this can base on their own experience and reasoning.

Finally, I´d not like to discuss the total amount paid, which the guest is referring to, because it consists on the accommodation (host´s basic) price as well as on web´s fees. As for accommodation: taking into consideration that 4 days of totally 9 days of stay were appropriates, I did propose two options: full refund for 5 remaining days if guests did not accept at all the suitability of the place and would like to leave; or 50% of refund from 5 days price, if guests go ahead using the apartment. But they wanted 100% refund of whole stay. Not see it correct enough... Have to mention that guests mislead me since the beginning: the booking were made for two guests, but actually they came with child, so were 3 guests staying.
Thank you for reading and sorry for a long text. Just thought: if my potential guests read reviews, let everyone make their own conclusion by reading comments of both sides.
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Tjäna pengar på att hyra ut ditt boende. Du slipper betala avgifter i förskott och är inte bunden av några avtal. Du får helt enkelt behålla en större del av kakan själv.
Enkelt att hantera
Bekräfta bokningar med ett enda klick och spåra allt från förfrågan till utcheckning – var du än är.
Pålitligt enligt resenärer
Tripadvisor hjälper resenärer att boka boenden på ett tryggt sätt med miljontals omdömen och säkra onlinebetalningar.
Skapa ett kostnadsfritt objekt