Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 9 februari 2020 från mobil enhet

Extremt dålig personal som inte kan göra undantag när man är en månad ifrån 16 och man måste vara 16 för att gymma. När man har gymkort hemma som man använder 24/7 och deras beteende är extremt otrevligt när man vill prata med dem så är dem extremt nonchalanta säg direkt att ni är 16

Datum för vistelsen: februari 2020
1  Tack affekaffe1228
MarylanzaSuites, Director General på Marylanza Suites & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 12 februari 2020

There is a reason for each rule, even if you don't understand it. What I don't understand is why we would enforce a rule - which has to do with legal and insurance terms - if we were willing to make exceptions, then having the rule would make no sense. The rule is that children under 16 years old are not allowed at the gym (our gym, not the one in your hometown which opens 24/7 and which surely has a reason to accept a 15-year old), so no matter if you are 12 years old or are about to turn 16, the fact of the matter is that you ARE NOT 16. We don't like to argue, but no matter how much you insist and how kindly we may try to say it, the answer is NO.

Omdömet skrevs 8 januari 2020

Åkte hit med Tui i januari 2020. Oengagerad personal både Tui's egna och hotellets. Väldigt lyhörda rum, kanske de mest lyhörda vi varit med om. Varmvattnet i duschen tar slut efter ca 17.00. Dålig städning på rummet och det fanns kackerlackor. Välj Vings grannhotell Compostela Club istället. Bodde där förra gången och ångrar lite att vi inte bokade där igen. Luras inte av att detta hotellet är 4+. Polområdet är fint iaf.

Datum för vistelsen: januari 2020
3  Tack jens_399
Omdömet skrevs 7 januari 2020 från mobil enhet

Bra hotell med stora rum som innehåller mindre kök.
Trevligt och stort poolområde med aktiviteter för dem som vill.
Leo som var lekledare var fantastiskt.

Stor frukost matsal som blir lite högljutt.
Här finns allt men blir lite ”buffevarning” för mig.
Vi hade inte all inclusive.
Läget på hotellet fungerar.
Ca 15-20 min gång till stranden och centrum.
Kan rekommendera detta hotell med sina 4 stjärnor.

Datum för vistelsen: januari 2020
1  Tack 398henrikr
Omdömet skrevs 5 februari 2019 från mobil enhet

Hotellet har en reception som är bemannad hela tiden och personalen är kunnig, har hög service känsla och talar riktigt bra engelska.
Hela området innanför hotellets gränser är rent och välskött, städarna glada och vänliga. All personal verkar trivas och ger inte sken utav att inte vilja göra ett bra jobb.
Kockarnas olika sätt att kombinera mat med fantasi är bra. Mängder av mat i olika varianter. Bra glutenfria alternativ!
Hotellet är beläget en liten bit från staden och stranden, bra tillfälle för en promenad både dag och kvällstid.
Underhållning på kvällarna som fungerar för hela familjen.
Rekommenderas för semestern.

Datum för vistelsen: december 2018
Tack Fredrik R
Omdömet skrevs 5 januari 2019

Bra hotell med all inklusiv. Rummen stora och bra, ett perfekt hotell för barnfamiljer.

Vi var 10 personer 7 vuxna och 3 barn. mycket aktiviteter både för vuxna och barn.
Jag kan varmt rekommendera detta hotell !

Rumstips: Rom B200- og uppåt
Datum för vistelsen: december 2018