Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Filtrera
Listan uppdateras ...
3843 av 3 804 omdömen
Omdömet skrevs 15 november 2015

Bra läge, trevlig personal och fräscha rum!
Definitivt en präla för familjen! Maten på hotellet var absolut bättre än jag förväntat mig och frukosten kändes kanon. Poolen var uppvärmd och utanför hotellet fanns det ganska bra utbud av affärer och annat skoj!

Datum för vistelsen: september 2015
1  Tack MissMajsan
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömet skrevs 26 maj 2015

Snyggt rent lugnt Hotell, lagom promenad avstånd ner till stranden, kanske ej lämplig för rörelse hindrade , flera pooler gott om plats,stor fin härlig balkong, ingen sol pga läget mot golfbana.
bra restauranger, fanns ett mindre köpcentra 50 m från hotellet
nära till allt egentligen.
Underhållning även för barn ,iband lite tröttande med skrikande trötta barn sent om kvällen vid underhållningen.

Rumstips: balkongen ingen sol nådde fram underbar utsikt över bergen och golfbanan, mkt lugnt. Vi satte oss utanför loft gången för att njuta av solen under senare eftermiddag .Utsikt mot pool är att föredra
Datum för vistelsen: februari 2015
  • Restyp: Reste med vänner
    • Läge
Tack Rutan50
Omdömet skrevs 30 mars 2015

bra hotell ,med lugnt läge utan att det är några stora avstånd. Restaurangen har ett bra utbud. Men mer än en vecka då blir det lite tråkigt med buffe´n. Rummen stora,sängarna bra.Uppvärmd pool. Nära till nya Marcadona. Fri internet i foajen

Rumstips: Rummen åt söder är tystare.
Datum för vistelsen: februari 2015
  • Restyp: Reste som ett par
    • Sovkvalitet
1  Tack Thomas W
Omdömet skrevs 3 februari 2015 från mobil enhet

Helt klart nöjda med hotellet efter 1 vecka där. En grej bara, vi läste aldrig innan att det skulle kosta att använda hotellet gym. Där blev vi förvånade. Annars rent, lugnt, varm pool, lånehanddukar ute, stor balkong, ja även lägenheten. Men knepigt sätt att ställa ut solstolarna runt varma poolen, alla fick flytta runt de varje dag:) Lite gång avstånd till affärer och stranden men lika långt till de olika stränderna så vi var runt på allt. Bakom hotellet låg golfbanan och runt den fanns en perfekt grusad gångväg för morgon promenaderna/jogging. Från den balkong vi hade såg man ett litet berg långt bort med myror på toppen. Nä, det var människor. Testade en dag att gå upp och det gick hur lätt som helst. Bra utsikt där. Gjorde egna frukostar och åt ute resten så vet inget om mat i poolbaren och restaurangen. Kollade All inklusive maten vi poolen en gång och den så INTE rolig ut. Faktiskt riktigt läskig. På e-m köpte vi till egen tapas att mumsa på ute på balkongen. Trevliga matbutiker överallt med manuell chark.

Datum för vistelsen: januari 2015
Restyp: Reste som ett par
2  Tack eva123hak
Omdömet skrevs 21 januari 2015

Ett mycket trevligt och bra hotell för såväl barnfamiljer som äldre. Hyggligt utbud på bufférna. Har du all inclusive så kan du käka en 3-rätters middag i alacarten. Vi gjorde detta och skrattade oss igenom den fullkomligt usla menyn. Smaklöst och dessutom såg restaurangen ut som hallen in till en bastu eller ett hemmaspa. Annars så var rummen rymliga och personalen mycket serviceinriktad. Kan absolut rekommendera det. Åker du charter så hoppa transferbussen och ta taxi istället, det är både billigare och snabbare. Taxi tar 15 minuter då bussen tar över en timme.

Rumstips: Boka rum med poolutsikt annars kan du komma långt ifrån både pool och restaurang
Datum för vistelsen: januari 2015
  • Restyp: Reste med familjen