Omdömet skrevs 8 februari 2018

Vi bodde här i mitten av Januari och hade en väldigt trevlig semester. Hotellet är mysigt och fräscht. Det verkar som att hela hotellet är ganska nyrenoverat. Vi bodde i ett av loftrummen utan balkong och trivdes bra med det. De är alldeles nyrenoverade och mycket fina. Köksutrustningen var enkel, men räckte bra för två personer.

Man får betala för wi-fi och säkerhetsboxarna men det är inget som stör oss. Wi-fi funkade bra. På något ställe har jag läst att även ac skulle kosta, men vi hade ac och betalade inget extra för det. Kanske de har ändrat policyn på det.

Poolen var inte så djup och lite kall någon dag, men för det mesta hade den en lagom temperatur. Ett plus var att det var aldrig svårt att få en solstol. Och skulle det ha varit svårt fanns det flera solterasser uppe på taket som även de var mysiga.
Ett problem jag hade var att det var halt överallt. Särskilt i duschen blev golvet glashalt när det kom vatten på det. Nere i hotellet var där varningsskyltar att man skulle gå försiktigt vilket är bra.

Vi hade inte all-inclusive och åt ingen måltid på hotellet och kan därför inte utvärdera den. Vi drack några drinkar i poolbaren och de var bra.
Där finns underhållning på hotellet på kvällarna. Vi stördes inte av den, men det kanske kan vara störande för de som har rum precis vid poolen. Vi var med en gång när det var filmquiz och det var trevligt. Killen som höll i det var rolig och underhållande.
Överlag var all personal mycket trevlig. De hälsade och var hjälpsamma. Städerskorna var duktiga.

Så överlag ett trevligt hotell som vi kan tänka oss återvända till!

Bodde här: januari 2018
Tack ElisabethF1191
Omdömet skrevs 29 januari 2018

Fina lägenheter med bra köksutrusning. Stor och skön dubbelsäng. Bäddsoffan var dock i hårdaste laget, så vi turades om att ligga där. Lampan på terrassen gick av och på hela tiden både natt och dag. Vi klagade på detta men ingen brydde sig. Varmt och skönt i poolen. Lite väl trångt mellan solstolarna, inte nödvändigt att ställa dem så tätt. Det fanns också stora "Solsängar" med tjocka madrasser vilket var väldigt bekvämt. I det stora hela ett mycket bra hotell.

• Bodde här: januari 2018, reste med vänner
Tack Hargus23
Manuel R, Director de Relaciones con Clientes på Hotel Coral Compostela Beach Golf, svarade på det här omdömetSvarade 4 mars 2018

Kära gäster,
Tack för din recension. Vi är glada att du i stort sett njöt av din vistelse hos oss och att vi träffade ert godkännande. Ledsen för händelsen med ljuset på din balkong. Vi ber om ursäkt för det. Vi hoppas att du kommer tillbaka igen i framtiden. Under tiden tackar vi dig mycket för att ha varit våra gäster den här gången.
José María Galarza
Hotel Director

Omdömet skrevs 8 januari 2018 från mobil enhet

Vi var 5 personer från 16 till 80 år. Vi hade två lägenheter med terass mot pool området på två familjer. Den ena fick en lägenhet på vänster sida och den andra på högersida från poolen sett. Den till vänster hade sol från morgon till eftermiddag medans den till höger låg i skugga hela dan. Så hela familjen tillbringade sin tid på solsidans terass. Två rums lägenheterna var superfräscha med cool inredning. 16 åringen tyckte för första gången att bäddsoffan var skön och nöjd. Våra sängar var lagomt mjuka och man hade ett täcke var. Bra stort kök med det mesta som man behöver.
Mycket barnfamiljer med all inklusive så när vi åt lunch från menyn så var det inget speciellt. Poolen var rätt kall men fräsch. Otroligt halt runt om och jag ramlade en gång så lärdomen är att inte gå barfota, såg många den veckan som ramlade. Precis bredvid låg ett köpcentrum med HM och stort supermarket. Känns som det var väldigt billigt på supermarket. Ca 700 meter till Vista sur som är ett ännu större köpcentrum och havet är där också.
Överlag nöjd med hotellet men det är lägenheterna som gör betyget till en 4:a.

Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack Minna B
Omdömet skrevs 1 januari 2018 från mobil enhet

+ sängarna var sköna
+ det var tyst vid 22.00
+ ingen hets på morgonen för att paxa solstolar

- maten var dålig brittisk. Svårt att få ihop en OK lunch. Taco-kväll blev en flopp för en svensk barnfamilj. Vi hade all inklusive men åt helst inte middag på hotellet eftersom ingen blev nöjd.
- städningen. Inte varje dag och inte särskilt bra.
- mycket skugga runt poolen och lite för liten med tanke på antal gäster

Kommer inte att rekommendera hotellet eller åka tillbaka

Bodde här: januari 2018, reste med familjen
1  Tack Rebecca S
Omdömet skrevs 19 april 2017 från mobil enhet

Ett mycket trevligt hotell, med fräscha och rymliga rum. Välutrustat kök med goda möjligheter att laga mat.
Barnvänligt poolområde, med gott om solsängar och parasoll. Arrangeras mycket aktiviteter både för barn och vuxna under dagarna av engagerad ledare.
Läget är bra med ett köpcenter precis bredvid med stor mataffär, klädaffärer och fin lekpark. Ca 20 minuters (med barn) promenad från strand och butiksstråk.

Bodde här: april 2017, reste med familjen
Tack annalena_andersson
Manuel R, Director de Relaciones con Clientes på Hotel Coral Compostela Beach Golf, svarade på det här omdömetSvarade 17 maj 2017

Kära gäster,
Tack så mycket för din vänliga recension. Vi är glada att läsa att du har haft din vistelse hos oss och att du gillade de faciliteter som erbjuds. Det skulle vara ett nöje att välkomna dig igen i framtiden. Under tiden tack för att du varit våra gäster den här gången.
José Maria Galarza
Hotel Director