“Rock”

Kök: Amerikanskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Bra hamburgare och skön personal. Alltid fullt så var beredd att vänta en stund på ett bord. Priser något i överkant för maten men helhetsintrycket gör det värt det.

Tack Adam R
Hard Rock Cafe T, Director de Relaciones con Clientes på Hard Rock Cafe Tenerife, svarade på det här omdömetSvarade 2 april 2018

Hello Adam,

Thank you very much for the visit and for taking the time to value us.

Hope to see you soon :)

Regards,

Omdömet skrevs 26 mars 2018 från mobil enhet

Vi gick hit för att fira våran 50 åring. God mat och snabb service. Trevligt med musiken när man äter. Hamburgarna var jättegoda och vi blev ordentligt mätta. Enda nackdelen var att de inte gick beställa glutenfri hamburgare.

Tack Jeanette A
Hard Rock Cafe T, Director de Relaciones con Clientes på Hard Rock Cafe Tenerife, svarade på det här omdömetSvarade 27 mars 2018

Hello Jeanette,

Thank you very much for visiting us, and sharing your enjoyable experience with us!

Keep Rockin',

Omdömet skrevs 6 mars 2018

trevligt ställe,trevlig personal god mat. På allahjärtansdag för 3 året i rad. vi är ett pensionärs par. rekomenderar det verkligen.

Tack gnesta12
Hard Rock Cafe T, Director de Relaciones con Clientes på Hard Rock Cafe Tenerife, svarade på det här omdömetSvarade 7 mars 2018

Hej Gnesta12,

Tack för att du besöka oss!

Keep rocki'

Omdömet skrevs 1 mars 2018 från mobil enhet

Ungefär som förväntat på ett Hardrock café
Bra snabb service bra amerikansk mat samt schyssta drinkar

Tack rojoSweden
Hard Rock Cafe T, Director Comercial på Hard Rock Cafe Tenerife, svarade på det här omdömetSvarade 2 mars 2018

Thank you so much for your valuable review RojoSweden!

Looking forward to having you back very soon.

Keep Rockin´

Omdömet skrevs 21 februari 2018 från mobil enhet

Superbra och snabb service, fräscha toaletter och en underbar utsikt. Finns även en bra butik med massa snygga kläder och accessoarer

Tack Ninna70
Hard Rock Cafe T, Director Comercial på Hard Rock Cafe Tenerife, svarade på det här omdömetSvarade 22 februari 2018

Thank you so much for visiting us and for your valuable review Ninna!

Looking forward to having you back on your next trip to the island.

Meantime keep rockin´!

Resenärer som tittade på Hard Rock Cafe Tenerife tittade också på

Playa de las Americas, Teneriffa

Playa de las Americas, Teneriffa

Besökt Hard Rock Cafe Tenerife? Berätta vad du tyckte!