“Missnöjd”

Rankad som nr 64 av 309 Restauranger i Playa de las Americas
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 18 december 2017 från mobil enhet

Varit på restaurangen flera gånger tidigare år och varit väldigt nöjda. Såg fram emot en god middag även i år men så blev det inte. Första gången fick min man inte vad han beställde. Maten var ändå ok men bemötandet var riktigt dåligt av servitören. Det är väl ändå inte vårt fel att restaurangen gör fel.
Återvände ändå en andra gång och jag och min man tog Rib eye menyn och bad om medium stekt. Köttet var i princip rått och servitören fick lämna det till köket igen. När vi fick tillbaka maten känner vi att köttet var skämt och smakade så äckligt så vi blev illamående. Bad servitören ta ut maten och vi ville givetvis inte betala för maten men gärna för drycken.
Vi möttes då av en oerhört tråkig attityd av servitören som menade att det inte alls var något fel på köttet, det var vi som gäster som hade fel och hittade på och han hotade oss till och med med att ringa polisen. Även inkastaren utanför bereddes sej lika dåligt mot oss.
Kommer aldrig gå till den restaurangen igen.

Tack H4855XPjeanettes

Omdömet skrevs 18 december 2017 från mobil enhet

dålig service . när jag påtalade att köttet var skämt. så blev personalen otrevlig.
varning gå inte dit

1  Tack niclas s
Omdömet skrevs 8 december 2017 från mobil enhet

Trevlig restaurang med god mat till hyfsade priser. Vi var nöjda med allt under vår besök. En dag lunch vilket var väldigt gott (sandwich) och senare också middag. En tog pizza och en oxfilé och båda var väldigt nöjda. Dessutom goda desserter!

1  Tack vattenstorm
Omdömet skrevs 29 november 2017 från mobil enhet

Riktigt missnöjd gå till la Martina istället för bra upplevelse. köttet var överstekt cognacen var vattnig och extremt lite i glaset påpeka det hela utan någon som helst respons

Datum för besöket: november 2017

Datum för besöket: oktober 2017
1  Tack Niclas J

Resenärer som tittade på Restaurant Taurus II tittade också på

Los Cristianos, Arona

Besökt Restaurant Taurus II? Berätta vad du tyckte!