Omdömet skrevs 6 mars 2019 från mobil enhet

Intill en stor rondell ett par hundra meter ovanför Avenida las Americas ligger A. Trafiken är störande för de med balkong ut mot gatorna, på insidan och i poolområdet märks inget.
Läget är bra - närma till restauranger, stränder mm.
Hotellet är välskött. Det är skönt när allt fungerar: Bra sängar, städning, rejäl frukost, härligt poolområde, funktionella rum, prisvärd poolbar mm.
Bra stämning, trevlig och hjälpsam personal.
Majoriteten av gästerna är 60+.
Hit återvänder vi gärna!

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack RHOLMO
HMarketing, Customer Service på Hotel Andorra Tenerife, svarade på det här omdömetSvarade 7 mars 2019

Dear Guest,

We greatly appreciate the time you spent to share your recent holiday experience at our hotel and we thank you for your kind recommendation to Tripadvisor’s readers.
We are thrilled to hear that you truly enjoyed your stay with us, so we can only wish to welcome you back very soon to another relaxing holiday with us.

Kind regards.

Omdömet skrevs 23 november 2018

Återkommer till Andorra 2 gånger årligen.Ett mycket trevligt och lagom stort hotell.En personal som är mycket tillmötesgående och positiv,De nyrenoverade lägenheterna i huvudbyggnaden är ljusa och mycket smakfullt inredda.Det centrala läget med huvudgatan och en mängd bra restauranger i omedelbar närhet är en stor fördel.Detta stället kan jag varmt rekommendera.

Datum för vistelsen: november 2018
  • Restyp: Reste ensam
Tack Karl-OlofL
Omdömet skrevs 9 juli 2018

Mycket bra läge! Nära till allt, shopping, bussar, taxi, restauranger samt bad. Väldigt trevligt hotell med bra service och trevlig personal, Rummen bra, rymliga och bra städning. Utsikten kunde naturligtvis var bättre.

Datum för vistelsen: november 2017
Tack BeSIN
Omdömet skrevs 16 november 2017 från mobil enhet

Rummet var förbokat och våra önskemål ej tillgodosedda. Låg till ordinär standard. Rummets utsikt var över vaktmästarens redskapsbod. Mycket avgaser in i lägenheten. Dålig AC. Hårda sängar. Det positiva var matsalen och maten.

Datum för vistelsen: november 2017
Tack lenab484
HMarketing, other på Hotel Andorra Tenerife, svarade på det här omdömetSvarade 24 januari 2018

Dear Guest,
Thank you for choosing our hotel for your holidays and for taking the time to share your feedback following your recent stay at Hotel Andorra.
We regret that your experience at the resort has not fully lived up to your expectations. Please rest assured that your comments are taken very seriously and will be followed up in order to maintain the high quality service we are known for.
We hope to have the opportunity to welcome you back to Hotel Andorra in the future.
Best Regards

Omdömet skrevs 1 april 2016

Väldigt trevligt hotell, bra service med trevlig personal.
Hotellet ligger nära affärer och restauranger samt 5 minuter från centrum och stranden.
Vi anlände sent på kvällen (23.00) och jag hade mailat om detta, vi ville ha lägenhet i huvudbyggnaden med sol på balkongen samt någon mat vid ankomsten.
Vi fick lägenhet på översta våningen med havsutsikt och utsikt över staden med balkong på 48kvm med solsängar, parasoll, bord och stolar och sol från tidig morgon till sent på kvällen samt kalla rätter serverade i kylen på rummet.
Vi hade halvpension där frukosten var utmärkt, middagen dock inte så ofta i vår smak.

Rumstips: Välj ett rum högst upp med hörnbalkong
Datum för vistelsen: mars 2016
2  Tack clindstr
Pepa R, Customer Service på Hotel Andorra Tenerife, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2016

Dear Guest,
Thank you very much again for choosing Hotel - Apartments Andorra to enjoy your holidays in Tenerife.
We are very glad because your experience has been enjoyable and appreciate your comment about us.
Waiting for your next visit,
Best Regards.