Cleopatra Palace Hotel(Playa de las Americas)
  • Fri parkering
Hotel Sir Anthony(Playa de las Americas)
  • Fri parkering
H10 Las Palmeras(Playa de las Americas)
  • Fri parkering
Gran Oasis Resort(Playa de las Americas)
  • Frukost ingår
  • Pool
Palm Beach Tenerife(Playa de las Americas)
  • Precis vid stranden
Rabattmeddelande! 51 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 51 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 305 US$/natt.

Iberostar Las Dalias(Playa de las Americas)
  • Fri parkering
Hotel-Apartamentos Andorra(Playa de las Americas)
HotelsClick
  • Fri parkering
Green Garden Resort & Suites(Playa de las Americas)
Omdömet skrevs 26 mars 2018 från mobil enhet

Vi har haft en underbar semester här. Personalen är supertrevliga och rummen välstädade och fina. Vi är en familj på 11 personer från1.5 år upp till 81 och här finns nåt för oss alla. Poolhäng på dagarna och nära till havet. Jättebra mat och bra med flera restauranger på hotellet. Nära till shopping. Trevligt med underhållning på kvällen.

Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack Jeanette A
Europehotels, Director de Relaciones con Clientes på Park Club Europe Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 25 april 2018

Dear Jeanette,
Thank you so much for your visit and for writing this review.
We are happy to know that your family and you had a great time here.
We hope to welcome all of you again soon.

Omdömet skrevs 30 januari 2018

Rummet i sig var bra, men låg på bottenvåningen i ett vindfång , skugga hela dagen, vilket gjorde att det i mitten av januari var jättekallt att vistas där. Även på rummet var det KALLT!!! Full insyn från de gående och de badande vid poolen. Vår granne var maskinrummet där poolpumparna gick 24/7 för att rna poolvattnet.
Även maten var kall. De stekta äggen till frukost hade fått en stel och tråkig hinna över sig.
Så tyvärr ALDRIG att vi reser dit igen! Försökte byta rum. Gick inte. Finns endast 1 hiss på hela hotellet. Var beredd att kånka med väskor. Restaurangen finns på 2:a våningen

• Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack majtho
Europehotels, Director de Relaciones con Clientes på Park Club Europe Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 28 februari 2018

Dear majtho,
Thank you so much for your visit and for writing this review that we consider constructive.
We are sorry if you did not meet your expectations and your stay here was no as satisfactory for your as expected.
We will consider your review in order to improve our product and service.

Omdömet skrevs 30 januari 2018 från mobil enhet

Udda byggnad med mexikansk touch. Mycket trivsam utemiljö med underbar pool. Fiskar och fåglar i dammar och burar. Mycket vänlig personal i barer och restauranger. Bra sängar. Vi fick ett rum på bottenplan utan sol under hela dagen, kallt! Vägg i vägg med pumphuset med bullrande utrustning. Ett stort minus för den oftast kalla maten, blek bacon och kryddlösa rätterna.
Ändå att rekommendera pga poolmiljö och centrala läget.

Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack Per-Axel T

Dear Per-Axel T,
Thank you so much for taking the time to write this review about your stay at Park Club Europe.
Your feedback is always important for us because it helps us to evaluate ourselves. For this reason, we have transferred your review to the concerned departments in order to take the right stept to improve.
We would be happy to welcome you again soon.

Omdömet skrevs 29 november 2017

Det var vårt första besök på Park Club Europe ett hotell vi gärna återkommer till. Vi har aldrig haft all inklusive förr men bott på andra hotell där vi upplevt att det serveras ungefär likadan bufe´ både till lunch och middag. Men med det fantastiska utbudet av mat var det inga problem. Det finns någonting för alla, stora som små. Det fanns inget vi saknade. Servicen är bra. Dock var serveringspersonalen lite för snabba ibland med att duka av.
Trevligt med alla åttabord på det viset får man ju träffa andra människor från olika länder . Mycket trevlig personal. Dessutom fick vi ett mycket fräschare rum än de vi hade bokat. Trevligt med alla djur, och trädgården. Man kan välja att ligga i skuggan under en palm eller ligga och pressa i solen vid poolen. Nära till shopping och stranden. Vi var där dock bara en vecka men återvänder gärna dit igen.

Tips för att välja rum: Vi bodde i byggnad K som var både tyst och fräscht
  • Bodde här: november 2017, reste som ett par
Tack Nina A
Europehotels, Director de Relaciones con Clientes på Park Club Europe Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 26 januari 2018

Dear Nina,
First of all, thank you so much for your visit to Park Club Europe and for writing this review.
We love to know that everythig was suitable for you and you enjoyed a lot here.
We would be pleased to welcome you again soon.

Omdömet skrevs 23 november 2017

Vi har på det hotellet för tredje gången. De har en skön avslappad miljö, som skiljer sig en del åt mot många andra på Teneriffa. Bra mat, med en hel del olika val, både till frukost, lunch och middag. Middagen gillar vi för övrigt att äta på den mindre resturangen där det det grillas, och det finns en möjlighet att sitta ute.

Personalen är trevlig, och serviceminded, inte minst Ramon, även kallad maestro. :) som jobbar i baren.

Poolen är ren och fin, dock lite väl kall för min del. Troligen är den inte uppvärmd. Dock många andra som badade. Själva poolområdet är behagligt, med mycket palmer och grönska för skugga istället för parasoller, vilket jag tycker är klart skönare.

Angående poolområdet så har det för första gången dykt upp det dåliga beteendet från boende att markera solstolar med handdukar tidigt på morgonen. Förhoppningsvis är det något som hotellet kommer att stoppa tills nästa gång vi kommer dit. Där är så gott om solstolar, att om folk bara använder dessa när de är i poolområdet, så är det lätt att hitta en plats.

Gästerna är i första hand italienare och tyskar ( tysktalande i alla fall ) men med en skön stämning.

På resturangerna får man ofta dela bord, vilket jag och min fru uppskattar, då man får träffa folk från andra ställen. Denna gången tyskar, islänningar, svenkar och polacker. Alltid lite kul om man har lätt att prata, trots att språket inte alltid är på topp, vare sig för mig eller de andra.

För de som har mindre barn, finns det även en liten "strand"pool att tillgå.

Rummen är helt ok, själv har jag dock svårt för lakan och täcken, jag föredrar påslakan, som ligger stabilare.

Detta är ett hotell jag kommer att återvända till, inte minst för att träffa Ramon igen.

• Bodde här: november 2017, reste som ett par
Tack Håkan E
Europehotels, Director de Relaciones con Clientes på Park Club Europe Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 25 november 2017

Dear Håkan E,
Thank you so much for visiting Park Club Europe on your holidays in Tenerife.
We are really happy to read that you enjoyed so much here.
We will consider your remark about the sunbeds and we hope to welcome you again soon.